لرستان

نشست هم اندیشی دبیران مجمع نظام مسائل لرستان

روزهای بروجرد- نشست هم اندیشی دبیران مجمع نظام مسائل لرستان برگزار شد

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی دبیران مجمع نظام مسائل لرستان با حضور دبیر استان، دبیران شهرستانها و کمیسیونهای استانی مجمع برگزار شد.

این جلسه که به منظور بررسی چالشها و فرصتهای اعلام شده توسط دبیران مجمع، پیرامون موضوعات حوزه های فعالیتی در سالن اجتماعات شورای عالی استانها خرم آباد برگزار گردید میزبان معاون مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان بود.

رسول عالم دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب، با اشاره به دستاوردهای بزرگ در این سالها بر تبیین دستاوردهای انقلاب در ایام دهه فجر تاکید کرد.

اودر ادامه بر تلاش مجموعه به منظور رونق تولیدات صنایع دستی بومی و ایجاد رفع موانع فعالیت کارگاههای تولیدی و صنایع دستی تاکید کرده و اظهار داشت: مجمع از تمام توان خود به منظور پویایی این حوزه استفاده خواهد کرد.

رسول عالم در پایان ضمن دعوت مردم جهت حضور در انتخابات پیش رو، از همه دبیران و اعضای کمیسیون های استانی خواست تا از تمام ظرفیت خود در راستای تشویق مردم برای مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات آتی استفاده کنند.

دکتر حمزه ای معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز به تشریح توان و ظرفیت استان در این حوزه ها پرداخته و اعلام آمادگی کردند که فعالیتهای مطرح شده را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

او بر تعامل و استفاده از ظرفیت طرفین در جهت معرفی و گسترش پتانسیل های صنایع دستی استان تاکید کرد.

در پایان این جلسه دبیران شهرستانها و کمیسیونهای استانی نقطه نظرات و پیشنهادات و چالشهای حوزه های فعالیتی خود را بیان کردند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close