اخبار لرستانحوادث

زلزله ۴.۱ ریشتری «چغابل» لرستان را لرزاند

روزهای بروجرد- زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر «چغابل» لرستان را لرزاند.

غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در این رابطه به مهر گفت: مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک زمین لرزه‌ای با شدت ۴.۱ ریشتر در منطقه «چغابل» در شهرستان رومشکان در استان لرستان به وقوع پیوست.

او زمان وقوع این زلزله را ساعت ۴ و ۵ دقیقه و ۳۱ ثانیه صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد و افزود: تا کنون از این زمین لرزه خسارتی گزارش نشده است.

تاکنون خسارتی از زلزله رومشکان گزارش نشده است/ آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه تاکنون خسارتی از زلزله رومشکان گزار‌ش‌نشده، گفت: جمعیت هلال‌احمر و کلیه تیم‌های امدادی این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

صارم رضایی  اظهار داشت: زلزله‌ در عمق ۹ کیلومتری زمین شهر چغابل در شهرستان رومشکان را لرزاند و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی آن اعلام نشده است.

او افزود: جمعیت هلال‌احمر لرستان و کلیه تیم‌های امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و در صورت اعلام گزارشی مبنی بر بروز خسارت به‌صورت سریع وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه مردم خونسردی خود را حفظ کنند، عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران این استان نیز در حالت آماده‌باش کامل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close