اخبار بروجرد

با افتتاح فاز دوم شرکت کشت و صنعت بروجرد سالانه ۱۲۰ هزار تن محصول کشاورزی تولید می‌شود

روزهای بروجرد– رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با افتتاح فاز دوم شرکت کشت و صنعت بروجرد، سالانه ۱۲۰ هزار تن محصول کشاورزی در این شرکت تولید می‌شود.

عماد شاهرخی در بازدید از واحد صنایع تبدیلی کشاورزی یک شرکت کشت و صنعت بروجرد، گفت: این واحد یکی از واحدهای نمونه تبدیلی کشاورزی کشور در حوزه تولید مکمل و کنسانتره خوراک دام و طیور و انواع خوراک آماده دام، طیور و آبزیان است که نمونه‌ای بارزی از اشتغال آفرینی به شمار می‌رود.

او با اعلام رضایت از روند کار و اشتغال مستقیم ۴۲ نفری این مجموعه، گفت: این واحد به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه خوراک دام و طیور استان است.

شاهرخی افزود: سالانه ۶۰ هزار تن محصولات کشاورزی در شرکت کشت و صنعت بروجرد تولید می‌شود که با افتتاح فاز دوم آن در دهه فجر امسال این مقدار به ۱۲۰ تن محصول در سال افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با افتتاح فاز دوم واحد صنایع تبدیلی کشاورزی شرکت کشت و صنعت ماددانه شهرستان بروجرد، ظرفیت اشتغال آن به ۷۳ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

او گفت: ۳۳ واحد خوراک دام و طیور با ظرفیت ۳۵۲ هزار تن در سال در لرستان فعال است، همچنین ۱۵ پروانه تأسیس صادر شده که پنج مورد از آن‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close