اخبار لرستان

تکلیف سرپرست‌های فرمانداری در لرستان مشخص می‌شود

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: فرمانداران شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و برخی‌ها نیز مشخص شده‌اند.

محمود ثمینی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اظهار داشت: قانون‌مداری، بی‌طرفی و برگزاری سالم انتخابات راهبردهای وزارت کشور، استاندار و استانداری لرستان است، بنابر این تمام مؤلفه‌ها و چارچوب‌های قانونی در برگزاری انتخابات و مسائل مرتبط به آن باید رعایت شود.

وی افزود: کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هرگونه فعالیت در فضای مجازی باید در جریان قرار بگیرند که هرگونه تبلیغات زودهنگام، علنی و آشکار به‌طور قطع خلاف مقررات است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: کاندیداهای احتمالی باید دقت کنند که تمام فعالیت‌های آن‌ها توسط منابع مختلف ثبت و ضبط می‌شود و در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار خواهد گرفت، آنان تلاش کنند قوانین و مقررات را رعایت کنند تا سوابق خلاف قانونی به‌وجود نیاید.

وی در مورد تعیین‌تکلیف فرمانداری‌های برخی از شهرستان‌های لرستان که با سرپرست اداره می‌شود، بیان کرد: اولویت ما در شهرستان‌هایی‌ است که فرماندار ندارند و با سرپرستی اداره می‌شوند انتصاب فرماندارانی با شرایط است که در کوتاه‌ترین زمان اتفاق خواهد افتاد و برخی‌ها نیز مشخص شده‌اند.

ثمینی گفت: فعلاً قصد جابه‌جایی فرمانداران دیگر شهرستان‌ها در دستور کارمان نیست مگر به اقتضائات که بررسی و مطالعه می‌کنیم، اگر ضرورت وجود داشته‌باشد جابه‌جا می‌کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close