اخبار لرستان

تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در لرستان در هفته اول طرح اربعین

روزهای بروجرد- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در شش روز اول طرح اربعین حسینی ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، مصطفی ملکی صادقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از آغاز طرح اربعین حسینی در ۱۷ مهرماه تا پایان روز ۲۲، تردد ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است که به‌طور میانگین می‌توان گفت در هر روز ۴۶۸ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تردد داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد در این شش روز در هجدهم مهر با ۵۲۴ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه ثبت شده است، اظهار کرد: ساعات اوج تردد نیز بین ۱۷ تا ۱۸ عصر گزارش شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: محورهای سه راهی چالانچولان – خرم‌آباد، دورود- سه راهی چالانچولان، خرم‌آباد- پلدختر و سه راهی چالانچولان- بروجرد به ترتیب بیشترین میزان تردد را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

ملکی صادقی با بیان اینکه بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام مربوط به محور کمربندی جنوبی خرم‌آباد با ۴۲ درصد بوده است، افزود: سرعت متوسط در محورهای استان طی شش روز اول طرح اربعین حسینی ۷۷.۷ کیلومتر گزارش شده و بیشترین سرعت با ۹۶.۸ در محور پلدختر- خرم‌آباد به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع در شش روز اول طرح اربعین حسینی ۷۲۹۵ اتوبوس در محورهای استان تردد کرده که بیشترین تردد اتوبوس در سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد با ۶۶۴۰ دستگاه بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان به شماره ۱۴۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به زائران اباعبدالله علیه السلام درخصوص آخرین وضعیت راه‌های استان و محدودیت‌های ترافیکی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close