اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: انتظار می‌رود مردم با توجه به شیب تند شیوع کرونا در سطح شهرستان بیشتر از گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: برخی هیات های عزاداری در دهه محرم، پروتکل های بهداشتی را به شکل صحیح رعایت کردند و نمازگزاران جمعه نیز پروتکل ها را رعایت می کنند که جای قدردانی دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به موج پنجم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان با کمبود تخت، تجهیزات پزشکی و  فضای درمانی مواجه بودیم که در جلسه اضطراری روز  گذشته مقرر شد ۲ منطقه در شهرک اندیشه و دانشگاه آزاد اسلامی برای بستری بیماران کرونایی ویژه خواهران و برادران آماده شود.

امام جمعه بروحرد همچنین ضمن تبریک روز پزشک گفت: پزشکان و کادر درمان به دلیل تداوم کرونا خسته هستتد و بروجرد هم اکنون با کمبود پزشک و پرستار مواجه است که فرمانداری و نظام پزشکی قول مساعد داده اند مشکل کمبود نیرو را در کادر درمان برطرف کنند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از کادر درمان که شبانه روز در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا فعالیت دارند گفت: راه قدردانی از کادر درمان رعایت پروتکل های بهداشتی است، همچنین همه برنامه ها و جلسات باید در فضای باز برگزار شود تا خطر انتقال ویروس کاهش یابد. 

وی تاکید کرد: در بازدید از بیماران بخش کرونای بیمارستان بروجرد متاسفانه دیده شد که اغلب بیماران جوانان و افراد میانسال هستند که این قشر باید کرونا و خطر آن را جدی بگیرند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close