اخبار ایران

افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۹

روزهای بروجرد- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به طور متوسط  ۱۵درصد افزایش حقوق را برای سال آینده درنظر بگیریم که این رقم برای کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند به خصوص حقوق‌های پایین، درصدی حتی بیشتر از ۲۰ درصد هم خواهد شد.

محمد‌باقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور در پایان یازدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد میزان افزایش حقوق و دستمزد گفت: در این مورد  که سال آینده افزایش حقوق و دستمزد به چه درصدی باشد، آن هم از مصوبات جلسه امروز بود و برای پاداش بازنشستگی کارکنان نیز ما پیشنهادهای مختلفی داشتند. نکته این است که سال آینده حداقل ۱۲ هزار میلیارد تومان فقط برای پرداخت پاداش بازنشستگی همکاران از واحدها و دستگاه‌های اجرایی باید بتوانیم پرداخت کنیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که ما به طور متوسط  ۱۵درصد افزایش حقوق را برای سال آینده درنظر بگیریم که این رقم برای کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند به خصوص حقوق‌های پایین، درصدی حتی بیشتر از ۲۰ درصد هم خواهد شد و موکول به یک محاسبه بعدی است که ما در ارتباط با این موضوع هم در آینده  اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.  البته این مواردی را که اعلام کردم، پیشنهاد ما در ستاد بودجه است و این باید در دولت هم مورد تصویب قرار گیرد تا در لایحه بگنجد و بعد از آن، مجلس محترم  هم اظهارنظر بکند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۹”

  1. به خبرنگاران بگوئيد از دولت و مجلس محكم استعلام و خبرساني كنند:
    ۱-چرا حقوق نهادهاي حمايتي مثل معلولان بسيار بسيار ناچيز و خيلي كم است؟
    ۲-چرا بيماران سهم كافي از بودجه و بيمه ندارند؟!
    ۳-چرا زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و مطلقه هيچ حقي از بودجه ندارند؟!
    ۴-چرا بيكاران بالاخص متاهل ها هيچ حقي از بودجه ندارند؟!
    در حاليكه حقوق كارمندان همه نهادها و دولت ، بدون استثناء هر سال افزايش مي يابد؟!
    پيشنهاد:
    قانوني وضع شود كه كليه محرومين جامعه را قبل از هر تقسيم بودجه اي مورد حمايت قرار دهد
    والسلام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close