اخبار بروجرد

۱۰ طرح نیمه تمام آموزشی در بروجرد وجود دارد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۱۰ طرح نیمه تمام آموزشی در این شهرستان وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند اعتبار ویژه ملی و استانی است.

به گزارش ایرنا، محمد مهرافزون در سخنانی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح ها به حمایت خیرین و اعتبارات دولتی نیاز دارد، اظهار داشت: از جمله این طرح ها پروژه ی استخر آموزش و پرورش و مدرسه “رحم دل” است که نیازمند به کمک مالی و اعتباری برای تکمیل و پیشرفت فیزیکی است.

وی بیان کرد: عملیات ساخت استخر آموزش و پرورش بروجرد از سال ۱۳۹۱ شروع شده و تاکنون با پیشرفت فیزیکی حدود پنج درصد متوقف مانده بود و با شروع مجدد عملیات ساخت بنا به نظر کارشناسان به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 مدیرآموزش و پرورش بروجرد همچنین به تکمیل پروژه هایی همچون هنرستان فیض، مدارس روستاهای گنجینه، قشلاق و جهان آباد اشاره نمود و افزود: با بهره برداری از این طرح ها بخش عمده ای از مشکلات فضای دانش آموزی در این شهرستان برطرف خواهد شد.

مهر افزون اضافه کرد: ۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند که انتظار می رود با حمایت مسئولان و خیرین در راستای بازسازی مجدد این مدارس که نیاز به اعتبارات قابل توجهی دارد، اقدام شود.

وی ادامه داد: شهرستان بروجرد دارای بیش از ۵۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف شهری و روستایی و بیش از ۴۰۰ باب فضای آموزشی است که نیاز به توجه ویژه از لحاظ امکانات فیزیکی و تجهیزات دارد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مدارس شهرستان بروجرد در سیل اخیر آسیب جدی دیده اند، گفت: به دلیل اینکه سقف بسیاری از مدارس روستایی و شهری در سیل آسیب دیده اند، تامین حدود ۶۰ هزار متر ایزوگام برای بازسازی، زیرسازی پشت بام این مدارس ضروری است.

مهرافزون یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه ی بازگشایی مدارس هستیم امید است سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و کشور تجهیزات مورد نیاز فضاهای آموزشی شهرستان تامین نمایند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close