اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: ۵۰ درصد اعتبارات بروجرد تخصیص یافت/ تذکر کتبی و درج در پرونده برای مدیران کم کار

روزهای بروجرد- سحر صارمی: جلسه مدیریت ستاد بحران شهرستان بروجرد با موضوع پیشگیری از بحران در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

فرماندار بروجرد نیز در این جلسه در انتقاد از برخی روسای ادارات و کوتاهی آنها در حوزه فعالیت هایشان اظهار داشت: برخی از روسای ادارات اصلا نمی دانند که چقدر اعتبار برایشان اختصاص داده شده و بر پایه حدس و گمان آمار می دهند که این یک ایراد است.

رحیمی افزود: اداره راهداری بروجرد واقعا ضعیف است و البته ضعف اصلی اداره راهداری کل استان است که عملاً تعطیل است و اداره کل ضعف دارد.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات شهرستان بر لزوم برنامه ریزی مدیران ادارات تاکید کرد و گفت: طبق پیش بینی ها، امسال بارندگی از سال گذشته بیشتر است پل هایی را که به صورت موقت درست کردیم الان اگر یک بار باران بیاید فرو می‌ریزند بنابراین باید اقدامات لازم را تمام دستگاه‌ها انجام دهند.

فرماندار بروجرد از مدیران ادارات خواست نسبت به پیگیری اعتبارات داده شده تلاش کنند و ادامه داد: مدیران کل اگر مدیر شهرستانی به سراغشان نرود اعتبار نمی دهند و اعتبارات را به جای دیگر تخصیص می‌دهند.

وی تصریح کرد: شرط گرفتن پست بالاتر یا مدیر کلی نبود تذکر کتبی مدیران در پرونده‌شان است اگر مدیر به جلسات بی احترامی کند و کار انجام ندهد برایش تذکر کتبی صادر می کنیم.

رحیمی یادآور شد: ایراد کار این است که بعضی ها سیلاب را با خسارت بارندگی اشتباه گرفته اند خوشحالیم که در سیلاب اخیر هیچ خانه ای تخریب نشده است با این وجود بروجرد در جذب اعتبارات و بازسازی منازلی که براثر بارندگی خسارت دیده اند باز رتبه اول استان را داراست.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: در مدیریت بحران برای هر اداره وظیفه ای تعریف شده و در حالت عادی باید بدانیم که باران خواهد آمد و باید آماده باشیم. سیلاب هشداری بود برای ما که بدانیم کجا نقص وجود دارد و بتوانیم آن را رفع کنیم بنابراین تا فرصت دارید کار انجام دهید.

مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه با بیان اینکه مرحله پیشگیری اولین مرحله مهار بحران است که متاسفانه هیچ وقت رعایت نمی شود، گفت: بیش از ۵ ماه از سیلاب اخیر می گذرد ولی به غیر از چند کار و اقدام ابتدایی در حوزه پیشگیری عملاً کاری انجام نشده است.

رصد نیوز

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close