اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: ممنوعیت استفاده از امکانات ادارات برای کاندیداهای انتخابات مجلس

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تامین ۵۰ درصد نقدینگی در حال حاضر اظهار داشت: مدیران دستگاه ها باید پیگیر باشند که حقی از شهرستان ضایع نشود و بدون ترس با اداره کل خود در ارتباط باشند تا در جذب کامل اعتبار پیشقدم شوند.

به گزارش “رصد نیوز” عبدالرحیم رحیمی  با تاکید بر تلاش نمایندگان برای جذب اعتبارات ملی افزود: بارها بر بعضی مسائل تاکید کرده ایم اما برخی مدیران دستگاه ها رعایت نمی‌کنند از جمله در بحث مرخصی روسای ادارات که باید با هماهنگی فرماندار باشد، جواب ندادن به مکاتبات و عدم حضور در مراسمات با توجه به دعوت رسمی.

فرماندار بروجرد با تاکید بر حضور مدیران در جلسات تصریح کرد: به رغم تذکرات شفاهی که قبلا بارها داده بودیم برخی از مدیران به تذکرات توجه نکردند و مجبور به اعلام کتبی به مدیران کل و درج در پرونده برخی مدیران شدیم و بارها گفته ایم که وقتی مدیری مسئولیتی قبول می کند باید پای کار باشد و استراحت و مرخصی و… نداریم و مکاتبات و پاسخ به آنها به موقع باید انجام شود.

وی با انتقاد از خطاب “دکتر” مهندس در ذکر اسامی عنوان کرد: من بارها گفته ام دکتر نیستم ولی در مکاتبات چیزی که در بروجرد باب شده که از الفاظ دکتر و مهندس استفاده کنند در حالی که در آیین نگارش اداری این اشتباه است.

رحیمی با بیان اینکه فضا، فضای انتخابات شده است، گفت: نمایندگان فعلی نماینده مردم هستند و تا سه ماه بعد در مجلس حضور دارند پس حضور آنها در حوزه انتخابیه به معنای کار انتخاباتی نیست.

وی با تصریح بر اینکه استفاده از امکانات دولتی به هیچ عنوان برای انتخابات برای کاندیداها مجاز نیست، تاکید کرد: هیچ مدیری نباید وسایل و امکانات اداره ای را در اختیار کاندیدای خاص قرار دهد و باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: فرمانداری مقر همه چیز نیست، اداره برای این است که کارهای مربوطه را انجام دهند اما متاسفانه برخی مدیران ارباب رجوع را به سمت فرمانداری سوق می دهند در حالی که وظیفه در حوزه وظایف خودشان است.

وی بیان کرد: برخی مدیران ادارات سرمایه‌گذار بخش خصوصی را آنقدر اذیت می کنند که پشیمان می شوند، شعار امسال رونق تولید است و باید زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم و تسهیل گری کنیم چراکه اشتغال با ورود بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

@Rasad_news_boruojerd

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close