اخبار بروجردویژه ها

عملیات احداث پل رو گذر رودکی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

روزهای بروجرد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: عملیات احداث پل رو گذر رودکی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از زمان بندی مشخص شده برای افتتاح جلوتر است.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: نصب عرشه فلزی برای این پل روگذر تقریبا به پایان رسیده و عملیات بتن ریزی از زیر و رو در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کل اعتبار طرح ۱۴ میلیارد تومان است، بیان کرد: امسال هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پل رو گذر رودکی در نظر گرفته شده که باید امیدواریم اعتبار مورد نیاز برای افتتاحتخصیص داده شود.

 گودرزی اظهارداشت: تا پایان عملیات اجرای این پروژه عبور و مرور خودروها از زیر پل رو گذر به دلیل مسائل ایمنی غیر ممکن و مسدود خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد اضافه کرد: سازه پل رو گذر رودکی فلزی است و در کارخانه ماشین سازی اراک تولید و به بروجرد حمل شده است.

وی ادامه داد: اعتبار پل رو گذر خیابان رودکی از محل اعتبارات استانی تامین و اجرا و نظارت احداث این پل توسط اداره راهداری بروجرد انجام می شود.

گودرزی یادآور شد: تلاش می شود تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، پل روگذر رودکی به طول ۳۰۰ متر بزرگ‌ترین پل روگذر شهری در استان لرستان، خیابان ۴۵ متری شهرداری را به ۴۵ متری بسیج متصل می‌کند که با بهره‌برداری از آن ترافیک مسیر رودکی که به دلیل تردد به محور کمربندی، گلزار شهدا و آرامستان دارالسلام و همچنین وجود کارگاه‌های مکانیکی ایجادشده کاهش می‌یابد.
عملیات کلنگ زنی پل رو گذر رودکی سال ۹۲ آغاز شد و قرار بود با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه احداث شود تا از بار ترافیکی خیابان‌های رودکی، ۴۵ متری بسیج و بلوار شهرداری بکاهد و تردد در این مسیر پرتردد را روان‌تر کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close