اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد مطرح کرد: معرفی ۲۰۰ پروژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد با حضور در صحن شورای اسلامی شهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک به آقای محسنی به واسطه انتخاب شدن به عنوان ریاست این شورا ابراز امیدواری کرد تا شهرداری بتواند در سال پیش رو خدمات ارزنده ای را به شهروندان بروجردی ارائه نماید.

رحیم  جافری در ادامه با اشاره به تغییرات اخیر شهرداری در بدنه مدیریتی خود آن را فرصتی مغتنم برای استفاده بهینه از تجارب کارکنان مستعد و پرتلاش این نهاد عمومی دانست و از ادامه روند این تغییرات مدیریتی در بخش‌های دیگر شهرداری خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد تا بتوان با تعامل سازنده و گفتگوی بیشتر، اختلافات شورای اسلامی شهر را کاهش داد و مجدداً با همکاری تمامی اعضای شورا، فرصت برای ارائه خدمت به شهر فراهم شود.

شهردار بروجرد در ادامه با اشاره به معرفی ۲۰۰ پروژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری آن را فرصتی ویژه برای ایجاد تحول و گامی بلند در توسعه شهر برشمرد.

وی احداث میدان آیت الله نجفی بروجردی در ورودی شهر از سمت محور ملایر و احداث بازارچه سرپوشیده در انتهای خیابان تختی را از جمله برنامه‌های در پیش روی شهرداری عنوان کرد.

جافری در ادامه با بیان اینکه شهرداری توجهی به نگاه‌های حزبی و سیاسی ندارد تصریح کرد: شهرداری ارگانی خدماتی است و باید به تمامی مردم فارغ از هرگونه دیدگاه حزبی و سیاسی و صرفاً با رویکردی تخصصی خدمات ارائه دهد.

شهردار بروجرد در انتها با اشاره به «اجرای مراحل نهایی بهره برداری از دستگاه پیش سرد کن در کشتارگاه شهرداری»، «اجرای گسترده پروژه آسفالت معابر شهر با اعتبار ۷ میلیارد تومان»، «خرید ۳۰۰ میلیون تومان سطل زباله» و جانمایی آن در معابر سطح شهر» و «خرید ماشین لکه گیری آسفالت با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی» را از جمله اقدامات اخیر شهرداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا بار دیگر با وحدت و همدلی دوباره تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، بتوان بروجرد را به روزهای خوب گذشته بازگرداند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close