لرستان

ستاد جرائم سازمان یافته در لرستان تشکیل می‌شود/ برخورد قاطع با عاملان تیراندازی در استان

روزهای بروجرد- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: موضوع تیراندازی‌های وسیع که در سطح شهرها و روستاهای استان اتفاق می‌افتد، غیرقابل پذیرش بوده و بدون تردید در ستاد جرائم خاص آن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، محمد رزم در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان اظهار کرد: به دنبال قضاوت عادلانه در استان هستیم، به گونه‌ای که مردم آن را به وضوح احساس و لمس کنند.

وی خاطرنشان کرد: این قضاوت عادلانه که امنیت آفرین نیز هست بایستی منجر به ایجاد عدالت و آسایش و آرامش در جامعه شود.

رئیس کل دادگستری لرستان بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی تأکید و تصریح کرد: کرامت انسانی جایگاه ویژه‌ای در اندیشه‌های دینی ما دارد، بنابراین مردم‌داری و مردم‌مداری از اساس کار دادگستری استان خواهد بود.

رزم بیان داشت: کاهش پرونده‌های وارده، شناسایی گلوگاه‌های تشکیل پرونده، رفع اطاله دادرسی، رسیدگی به پرونده‌های معوقه، اجرای به‌موقع احکام، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجرای مجازات‌های جایگزین حبس، امنیت سرمایه‌گذاری، حمایت از رونق تولید و دقت و سرعت در رسیدگی‌ها از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

وی با اشاره به وقوع برخی جرائم سازمان یافته در لرستان، افزود: در همین راستا نیاز به تشکیل ستاد مبارزه با جرائم خاص است، از این رو از توانمندی‌های دستگاه‌های قضائی، امنیتی و شورای تأمین در این ستاد استفاده خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: در خصوص کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت المال، جلسات ستادی به موقع برگزار خواهد شد.

رزم با تأکید بر احیای حفظ حقوق عامه و برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، بیان داشت: موضوع تیراندازی‌های وسیع که در سطح شهرها و روستاهای لرستان اتفاق می‌افتد غیرقابل پذیرش بوده و بدون تردید در ستاد جرائم خاص آن را بررسی خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close