اخبار بروجرد

تذکر شفاهی نماینده بروجرد به رئیس جمهور و هیات رئیسه مجلس

نماینده مردم بروجرود در مجلس با بیان اینکه رویکرد فسادستیزی که در قوه قضائیه دنبال می شود، خواست عموم مردم است، گفت: همه باید کمک کنیم تا دستگاه قضایی انقلابی عمل کند.

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی سه شنبه ۱۲ شهریور مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: درگذشت یکی از خیرین ارزشمند و افراد دلسوز شهرستان بروجرد مرحوم حاج خلیلی که دیروز دار فانی را وداع گفت را به خانواده ایشان و مردم شهرستان تسلیت عرض می کنم. ایشان شخصیتی بود که همواره دغدغه مردم و مشکلات شهرستان را داشته و متاسفانه به جهت برگزاری جلسات دو روزه صحن علنی، نتوانستم در مراسم ایشان حضور پیدا کنم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه مراقب موضع گیری هایتان باشید، افزود: رویکرد فسادستیزی که در قوه قضائیه دنبال می شود، خواست عموم مردم است و در مردم امید ایجاد کرده است. حتی کسانی که قدری مکدر بودند امیدوار شدند، بنابراین همه باید کمک کنیم تا دستگاه قضایی انقلابی عمل کند زیرا این مهم لازمه گام دوم انقلاب بوده  و ان شا الله دولت جوان حزب اللهی و مجلس در تراز انقلاب نیز محقق خواهد شد و همچنین همه ما وظیفه داریم دستگاه قضایی را کمک نماییم.

وی با تاکید بر اینکه مجلس نباید به کاهش اقتدار خود کمک کند، اظهار داشت: هیات رئیسه به چه اذنی و با چه منطق و استدلالی جلسات چهارشنبه ها را تعطیل کرده که ما به حوزه انتخابیه برویم که نماینده بشویم، خب در حالیکه الان نماینده هستیم و نیاز است در ماه های پایانی دوران خدمت پرتوان تر از گذشته جلسات را برگزار کنیم و از لحظه لحظه عمر مجلس که مردم در اختیار ما قرار داده اند، استفاده کنیم، این وهن مجلس بوده و تصمیم درستی نبود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مسئولانی که وعده دادند خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابیه شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close