اخبار بروجرد

بهره برداری از بخش جراحی و CCU بیمارستان آیت الله بروجردی

روزهای بروجرد- در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت بخش جراحی، CCU و اتاق عمل بیمارستان آیت الله بروجردی  به بهره برداری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت وگو با ایرنا گفت: این طرحها شامل  بهره برداری از اتاق عمل بیمارستان آیت الله بروجردی در رشته های جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، چشم و بخش جراحی عمومی است.

  محمد کاکاوند افزود: بهره برداری از بخش سی سی یو با هشت تخت بیمارستانی و بخش جراحی با ۲۵ تخت از دیگر طرح های افتتاح شده است.

 وی اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که تحول مهمی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان ایجاد شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی آیت الله بروجردی با چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان، زایمان و کودکان یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشور است.

کاکاوند اضافه کرد: این بیمارستان دارای ۶ اتاق عمل مجهز، ۲۰ تخت اورژانس، ۱۱ تخت دیالیز، بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی و بخش M.R.I است.

وی افزود: عملیات احداث بیمارستان آیت الله بروجردی سال ۱۳۸۵ با پنج طبقه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: با بهره برداری ازاین بیمارستان مجموع تخت های فعال مراکز درمانی شهرستان بروجرد به بیش از  ۵۰۰ تخت می رسد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “بهره برداری از بخش جراحی و CCU بیمارستان آیت الله بروجردی”

  1. سلام، دیگر در هیچکجای ایران شبکه بهداشت ودرمان وجود ندارد همه شهرها حتی شهر های کوچک دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی دارند این از بیعرضگی نمایندگان ماست .یا ما مردم صبوری هستیم یا به حق خود واقف نیستیم به همین دلیل در آمد شهر ما، درآمد بیمارستان های ما، جای دیگرمی رود وبه ریش ما قاه قاه می خندند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close