اخبار بروجرد

افزایش ۶ درصدی جمعیت دانش‌آموزی بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: جمعیت دانش آموزی این شهرستان در سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ در مقاطع مختلف حدود ۵۹ هزار و ۴۹۴ نفر است که نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد هشت هزار و ۸۶۳ تن در روستا و ۵۰ هزار و ۸۷۱تن در مدارس شهری تحصیل می کنند.

وی اظهار داشت: برای اشتغال به تحصیل این تعداد دانش آموز در سال تحصیلی آینده ۱۴۹ باب مدرسه روستایی و ۳۸۹ باب مدرسه شهری مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع جمعیت دانش آموزان مقطع ابتدایی ۲۹ هزار و ۲۰۵ نفر هستند، بیان کرد: این مقدار نسبت به سال تحصیلی گذشته ۱۵درصد افزایش یافته است که در ۹۵۱ کلاس درس به تحصیل خواهند پرداخت.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد اضافه کرد: تعداد دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

مهرافزون، مجموع دانش آموزان فنی و حرفه ای را سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز اعلام کرد و گفت: جمعیت این دانش اموزان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد برابر با یک هزار نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون برنامه ریزی لازم برای برپایی جشن مهر در سطح مدارس بروجرد انجام شده و مجموع مدارس آماده استقبال از بهار تعلیم و تربیت هستند.

مهرافزون افزود: کار رنگ آمیزی، تعمیر  و تجهیز مدارس بروجرد برای برپایی جشن مهر انجام شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close