لرستان

آمادگی ۴۰ دفتر زیارتی لرستان برای ثبت‌نام زائران اربعین

روزهای بروجرد- مدیرکل حج و زیارت لرستان از آمادگی ۴۰ دفتر زیارتی برای ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از اول شهریورماه، گفت: از محدوده زمانی دهم محرم تا پایان ماه صفر برای سفر به عتبات عالیات نیاز به ویزا نیست.

وی با اشاره به آمادگی ۴۰ دفتر زیارتی لرستان برای ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی، ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه سماح برای زائران اربعین حسینی الزامی است و با این ثبت‌نام زائران از خدمات بیمه‌ای و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

خسروی با تأکید بر این‌که خروج زائران از کشور بستگی به ثبت‌نام آن‌ها در سامانه سماح دارد، ادامه داد: افرادی‌‌که می‌‌‌خواهند برای ایام اربعین به کربلا مشرف شوند باید پس‌ از ثبت‌نام نهایی در سامانه سماح کد رهگیری دریافت و از آن پرینت بگیرند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان این‌که ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از یکم شهریورماه آغاز شده است، بیان کرد: زائران همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر حج و زیارت برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کنند.

وی با ذکر این مطلب که زائران باید بدانند که برای سفر به عتبات نیازمند گذرنامه‌ای هستند که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، گفت: با توجه به حذف ویزای کشور عراق زائران برای تشرف نیاز به ویزا ندارند اما داشتن گذرنامه الزامی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close