لرستان

معاون سیاسی استانداری لرستان: مدیران از رسانه ها شکایت نکنند

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بین انتقاد و تهمت تفاوت فراوانی است پس مدیران باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند و به دلیل انتقاد از هیچ رسانه‎ای شکایت نکنند.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: مسیر شکایت مدیران از رسانه ها باید از مجرای شورای اطلاع رسانی عبور کند تا هم حقوق مدیران حفظ شده و هم مطبوعات در فضایی آرام و امن به انجام رسالت خود بپردازند.

ثمینی به وضعیت اطلاع رسانی در قضیه سیل لرستان اشاره کرد و گفت: اقدامات مثبتی در استان پس از سیل انجام شد اما در برخی محافل عده ای می خواهند القا کنند کاری انجام نشده از این رو باید گفت دولت با همه مشکلات اقتصادی که درگیر آن بود اولویت ها را در نظر گرفت و همزمان کارها را پیش برد.

وی افزود: البته شاید کوتاهی در برگزاری شورای اطلاع رسانی، به این قبیل شایعه ها بیشتر دامن زد که این مسئله نیز جای بحث دارد و باید در خصوص آن اقدام کرد.

ثمینی اظهار داشت: نباید با این همه هجمه در مسیر ناامیدی مردم حرکت کنیم، مردم شایسته بهترین ها هستند اما دولت با همین بضاعت نیز تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جامعه بانشاط نیاز داریم گفت: نشاط و شادابی در جامعه متفاوت با ولنگاری است و باید به نحو احسن به آن پرداخته شود.

ثمینی اطلاع رسانی دقیق را حق مردم دانست و گفت: باید این مسئله ساماندهی شده و از تشویش افکار عمومی پرهیز شود.

وی افزود: رسانه ها علی رغم آزادی اما نیازمند داشتن اطلاعات درست از مرجع قانونی هستند که اگر کسی تعمدا انسجام استان را به هم بریزد باید پاسخگو باشد از این رو برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای، برای روابط عمومی ها و خبرنگاران با حضور مدرسان اهل عمل و آگاه از نیازهای امروز جامعه خبری استان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: این استان با مردم خوب و مهربانش، با منابع سرشار طبیعی و نخبگانش حیف است به توسعه آن اندیشیده نشود.

وی در پایان گفت: از مدیران دستگاه ها و اصحاب رسانه درخواست دارم که کمک کنند تا با ایجاد یک انسجام فکری مثبت بیش از گذشته اقدامات عملی موثری را در جهت ساماندهی افکار عمومی و توسعه استان انجام دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close