اخبار لرستان

مطب پزشکان لرستان رتبه‌بندی می‌شود

روزهای بروجرد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطب پزشکان لرستان بر اساس چک لیست سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی رتبه‌بندی می‌شود.

به گزارش مهر، عباس پزشکی در نشست با خبرنگاران با اشاره به کمبود پزشک سونوگرافی در لرستان اظهار داشت: در مجموع در کل کشور در چند رشته از جمله رشته های رادیولوژی، چشم پزشکی و ارتوپدی فارغ التحصیل کم داریم.

وی با بیان اینکه در توزیع نیروی متخصص نیز به تعداد درخواست های ما تخصیص داده نمی شود، تصریح کرد: برای رادیولوژی ۶ نفر درخواست دادیم و فقط ۲ نفر اختصاص یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: امسال سعی می کنیم در رشته های مورد نیاز به تعداد کافی جذب نیرو داشته باشیم.

پزشکی با اشاره به اینکه در شهرستان کوهدشت هم در حوزه رادیولوژی نیرو کم داریم اما طی سال گذشته از مجموع دو نیروی جذب شده در این رشته یکی از نیروها را به کوهدشت دادیم و اگر امسال نیروی رادیولوژیست بدهند بازهم یک نفر به کوهدشت اختصاص می دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رتبه بندی مطب های پزشکان لرستان خبر داد و گفت: بر اساس چک لیستی که مدنظر حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی است این رتبه بندی انجام می شود و در نهایت هم سه مطب برتر را معرفی می کنیم تا رقابت بین همکاران نیز ایجاد شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close