اخبار لرستان

شهرداری خرم آباد ۱۵۲ میلیارد تومان بدهی دارد

روزهای بروجرد- سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: این شهرداری ۱۵۲میلیارد تومان در حوزه های مختلف بدهی دارد که برای جبران آن زمان بسیاری نیاز است.

به گزارش ایرنا، رضا بردبار در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری خرم آباد اظهار داشت: هدف این است که در فضای خیلی آرام و بدون حاشیه به فکر توسعه شهر باشیم، زمانی برای واکاوی مسایل گذشته وجود ندارد.

وی بیان کرد: از انتقاد همراه با انصاف استقبال می کنیم و هیچ گونه تبعیض بین اصحاب رسانه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: سعی می کنیم آبروی از دست رفته شهرداری خرم اباد برگردد و مردم با این نهاد آشتی کنند.

سرپرست شهرداری خرمآباد ادامه داد: بازسازی فضای شهری پس از سیلاب بر وظیفه شهرداری است، ۲۰کیلومتر دیوار ساحلی در خرم آباد وجود دارد که فاقد پاشنه می باشد در نتیجه فرسایش بوجود می آید.

وی اضافه کرد: شهرداری های مناطق مختلف خرم آباد در حال لایروبی ها رودخانه هستند و اولین فعالیت ما نجات جان و مال مردم است و کانال ها تا شروع بارش ها پاییز باید لایروبی شوند.

بردبار تاکید کرد: ترمیم دیوارهای ساحلی و لایروبی رودخانه را از وظایف مهم شهرداری خرم آباد است.

وی در خصوص نظافت عمومی کانال های روباز خرم آباد گفت: متاسفانه بخش عمده گرفتگی این کانال ها عدم رعایت نظافت عمومی توسط شهروندان است و باید فرهنگ سازی شود.

وی اضافه کرد: ۵۰درصد کسری کمربند سبز در خرم آباد وجود دارد که بر عهده منابع طبیعی است و باید بدنه کارشناسی را قوی کنیم و با مطالعات دقیق تر اقدامات انجام شود.

سرپرست شهرداری خرم آباد ادامه داد: در حال حاضر ۸۱میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری پیش بینی شده که امیدواریم حدود ۵۰درصد تخصیص یابد.

بردبار بیان کرد: بازسازی پل های تخریب شده پس از سیل زمانبر است و با توجه به حساسیت موجود در شهرداری انتخاب پیمانکار باید با دقت انجام شود.

وی اظهارداشت: پارک های شهر خرم آباد در گذشته براساس یک تفکر ساخته شده و تغییر رفتار مردم بر آن تاثیرگذار بوده، میراث دار شهری هستیم که از لحاظ توسعه خود به خود بوجود آمده است.

بردبار بیان کرد: یکی از برنامه های مهم در ترافیک بخش صنوف است که به دلیل عدم توجه به رعایت کاربری ها افزایش می یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close