اخبار بروجرداخبار لرستان

۸۰۰ زوج لرستانی در صف دریافت وام ازدواج هستند

روزهای بروجرد– مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بیشتر از ۸۰۰۰ نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج داریم.

آرش قیاسیان در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان در لرستان، اظهار کرد: در این رابطه بانک‌ها خدمات‌رسانی خوبی داشته و در حال حاضر رتبه یازدهم کشور را داریم.

او با اشاره به این‌که بیشتر از ۸۰۰۰ نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج داریم، افزود: اعتبارات این بخش مصوب شده و در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد که امیدواریم تخصیص خوبی داشته باشد.

قیاسیان در ادامه تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها در رنگ‌بندی طلاق اوضاع خوبی نداریم که در این راستا با تفاهم‌نامه‌ای که با دادگستری، مراکز مشاوره و دیگر ارگان‌ها بسته شده دنبال کمک به خانواده‌ها هستیم.

او با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی جوانان بیان کرد: در قالب این ستاد مباحثی مانند اعتیاد، ازدواج، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و … بیان و مصوباتی داشته که با کمک فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی اجرا می‌شوند.

قیاسیان ادامه داد: بودجه جوانان در سال گذشته حدود یک میلیارد تومان بوده و از ابتدای سال جدید دو میلیارد تومان بودجه به ما تخصیص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تشکیل اتاق فکر با حضور اصحاب رسانه، بیان کرد: مطالعات و مراجعات مردم به این قشر بیشتر از ماست بنابراین لازم است این مسائل به گوش ما برسد.

او با اشاره به اینکه در تمام مسائل باید نیمه پر لیوان را دید، افزود: جوانان ما در مضیقه قرار دارند اما حداقل با اعطای به موقع وام ازدواج می‌توانیم کمک کوچکی به آن‌ها داشته باشیم که هرچه زودتر زندگی خود را آغاز کنند.

قیاسیان با اشاره به اینکه سال گذشته مجمع جوانان مشکلاتی داشتند، افزود: مجمع به صورت شبکه‌ای اداره می‌شود و دیگر مجمعی برگزار نخواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close