ورزش

۹ شهریور، آخرین مهلت فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه

روزهای بروجرد- فیفا نگفته فقط زنان در بازی‌های ملی وارد استادیوم شوند. فیفا می‌گوید زنان در ایران در بازی‌های لیگ هم باید بتوانند وارد استادیوم شوند و جدی هم هشدار داده است.

فدراسیون جهانی فوتبال تا نهم شهریورماه به فدراسیون ایران زمان داده تا تکلیف حضور زنان در ورزشگاه ها مشخص شود.

به گزارش “ورزش‌سه”، بحث حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال این روزها با هشدارهایی که فدراسیون جهانی فوتبال داده بسیار جدی تر از قبل دنبال می شود. در چنین شرایطی هنوز ابهام های زیادی در این خصوص وجود دارد و وزیر ورزش و جوانان نیز چند روز قبل اعلام کرد زنان در بازی های ملی اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا می کنند.

حالا اما داریوش مصطفی رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از تعیین ضرب الاجل فیفا برای فوتبال ایران حرف می زند. مصطفوی با حضور در برنامه مناظره شبکه اول سیما در این خصوص گفت: «تا نهم شهریور فیفا مهلت داده تا تکلیف حضور زنان در استادیوم مشخص شود، شوخی هم ندارد. دست دولت هم نیست؛ ممکن است من زنده نباشم ولی به زودی زنان برای تماشای فوتبال در استادیوم حاضر می‌شوند.»

او درباره اینکه سلطانی فر اعلام کرده زنان در بازی های ملی در مرحله اول وارد استادیوم می شوند، بیان کرد: «فیفا نگفته فقط زنان در بازی‌های ملی وارد استادیوم شوند. فیفا می‌گوید زنان در ایران در بازی‌های لیگ هم باید بتوانند وارد استادیوم شوند و جدی هم هشدار داده است.»

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close