اخبار بروجرد

۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند

روزهای بروجرد- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: ۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند و نیاز به نوسازی، بازسازی و تجهیز دارند.

به گزارش ایرنا، محمد مهر افزون در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: مدارس دولتی آنهایی که دچار فرسودگی هستند کد تخریب دارند و اعلام شده اند که اقدامات لازم در مورد آنها صورت گیرد.

وی بیان کرد: این مدارس که کد تخریب آنها اعلام شده است امیدواریم به ترتیب مورد رسیدگی قرار گیرند و در همین راستا هفته آینده یکی از این مدارس عملیات بازسازی آن آغاز می شود.

مهر افزون افزود: در سیستم های گرمایشی مدارس نیز مشکلاتی وجود که موارد آنها اعلام شده تا همزمان با آغاز شروع سال تحصیلی مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر به حدود ۶۰ هزار متر ایزوگام برای مدارس نیاز داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران باید منتقد باشند و مسئولان هم باید تحمل انتقاد را داشته باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش بروجرد این آمادگی را دارد که با اصحاب رسانه هم اندیشی خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به قدمت ۱۲۰ ساله آموزش و پرورش در بروجرد افزود: مجموع آموزش و پرورش بروجرد ۵۵ هزارد انش آموز، ۴۰۰ فضای آموزشی و هفت هزار پرسنل در بخش های مختلف دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد با تاکید بر ضرورت راه اندازی موزه اجناس و اسناد تاریخی گفت: ما اجناس و اسناد تاریخی ارزشمندی داریم که از مدارس جمع آوری شده است تا با ایجاد موزه در آن نگهداری شوند.

مهر افزون با اشاره به لزوم راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در بروجرد گفت: در کل کشور ۴۰ هنرستان هنرهای زیبا وجود دارد و در بروجرد نیز قابلیت راه اندازی این هنرستان وجود دارد که در این موضوع را مورد پیگیری قرار داده شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close