اخبار بروجرد

یک شبی که هزار شب می‌شود!

روزهای بروجرد-الهام شاهدپور: هزینه های نجومی و باور نکردنی برگزاری یک شب مراسم جشن ازدواج در شهر کوچکی مثل بروجرد این روزها آن هم در این شرایط فشارهای مضاعف اقتصادی آنقدر غیر واقعی و رو به افزایش است که بسیاری از خانواده ها را برای تامین این هزینه ها با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

عروس خانم هایی که معتقدند “یک شب هزار شب نمی‌شود” و برای همین یک شب باید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را مایه گذاشت و از هیچ تجملات و چشم و هم چشمی هم برای برگزاری به اصطلاح آبرومندانه مراسمشان کوتاه نمی آیند، آقا دامادهای زبان بسته را تا غرغره زیر قرض همین یک شب می‌کنند.

صنوف مختلف عرضه کننده خدمات این یک شب اما نانشان در روغن است و به جای کمک به عروس و دامادهای جوان تا می‌توانند قیمت هایشان را چند برابر می‌کنند و در بازار بی نظارتی ها هر چه می‌خواهند از آنها مطالبه می‌کنند.

آتلیه های فیلم و عکس، تالارهای پذیرایی، آشپزی ها، خدمات گل و ماشین عروس، آرایشگاه ها و … تا می‌توانند از خجالت عروس و دامادها در می‌آیند و خانواده‌ها را تا مدت ها زیر قرض این یک شب باقی می‌گذارند.

وقتش رسیده و یا حتی خیلی هم دیر شده که از این همه تجملات بیجا برای این یک شب چشم بپوشیم و از سویی صنوف هم بیشتر مراعات جوانان را کنند تا خاطره این یک شب به کامشان زهر نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close