اخبار لرستان

لرستان یکی از استان های امن کشور است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: علیرغم سختی‌ها و مشکلاتی که در حوزه زیرساخت‌ها وجود دارد امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار است و لرستان یکی از استان‌های امن کشور شناخته می‌شود.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی در نشست با فرماندهان انتظامی استان اظهار داشت: رای مردم در انتخابات پیش رو نباید با دخالت نظر دیگران در صندوق انداخته شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جز با تلاش‌ها و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی میسر نمی‌شد، افزود: این جان‌فشانی‌ها جای تقدیر داشته و قطعا کار سختی دارید.

خادمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری با وقوع سیل مشکلات زیادی برای استان به وجود آمد، ادامه داد: این واقعه خسارات سنگینی را به تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی وارد کرد و بخش عمده‌ای از مردم و استان درگیر شد.

استاندار لرستان بیان کرد: سیل پدیده‌ای تک بعدی نبود و بخش عمده‌ای از مشکلات حاضر مربوط به آن است البته از طرفی به خاطر وقوع بارش‌های خوبی که داشتیم شاهد آبادانی‌هایی در بعضی مناطق بودیم که جای شکر دارد.

وی به کاهش آمار تیراندازی‌ها در استان اشاره کرد و یادآور شد: برای این امر نیروی انتظامی کار سختی را انجام داده که جای قدردانی دارد.

خادمی اضافه کرد: ما به لحاظ نوع فرهنگ انتخابات جزو استان‌های ویژه هستیم و در این رابطه سخت‌ترین شرایط را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: امکانات ما متناسب با نیازهای استان نیست و در این رابطه پیگیری‌های زیادی به عمل آمده اما همه آنچه را که می‌خواهیم نمی‌توانیم فراهم کنیم بنابراین باید با از خودگذشتگی و ایثار موضوع را مدیریت کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به نگاه‌های خوبی که وجود دارد پیش‌بینی می‌کنیم می‌توان موضوع را مدیریت کرد.

خادمی افزود: باید برای هر حوزه انتخابیه و شهرستان راهبرد، سیاست و سناریویی را تنظیم کنیم تا در زمان انتخابات با مشکل مواجه نشویم،  در این رابطه نیز به همکاری تمامی عناصر نظام و مردم نیاز است.

استاندار لرستان تصریح کرد: همکاری اعضای شورای تامین در استان و شهرستان‌ها باید از نوع خاصی باشد و اگر تعامل خوبی بین آنها نباشد قطعا اختلالاتی پیش خواهد آمد.

خادمی گفت: در این بازه زمانی محدود باید کسری‌ها را تا حد ممکن برطرف کرد و از همین ابتدا بی‌طرفی خودمان را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه نباید رای مردم با دخالت نظر دیگری در صندوق انداخته شود، اظهارداشت: اگر این انتخابات را به خوبی مدیریت کنیم مردم هم خواهند پذیرفت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close