اخبار بروجرد

بیانیه جوانان اصلاح طلب شهرستان بروجرد در مورد استعفای سه عضو شورای شهر

روزهای بروجرد- جوانان اصلاح طلب شهرستان بروجرد پیرو استعفای سه عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر، بیانیه ای صادر کردند.

 متن این ببیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم بر خود واجب دانستیم در پی استعفای عزیزانمان در شورای اسلامی شهر بروجرد، این بیانیه را صادر کنیم.

 همانطور که میدانیم، در مملکت اسلامی ما اجرای قانون از مهمترین ارکانی است که مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید فراوان داشته و دارند.

حال طی مدت گذشته که زمان قانونی انتخاب هیئت رییسه شورا بود، به دلایلی به زمان دیگری موکول شد و حال متاسفانه از اجرای قانون سر باز زده میشود.

طی فرآیند انتخاب هیئت رییسه، طبق نص صریح قانون، بنا بر این شد که ابتدا درجه ایثارگری دو عضو پیشنهادی برای ریاست بررسی شود که به نتیجه نرسید. در درجه دوم باید مدرک تحصیلی بررسی شود که باید چند نکته را متذکر شویم.

 ابتدا، درباره درجه ایثارگری، متاسفانه در قانون اشاره ای به کم و کیف این قضیه نشده. در صورتیکه کاملا مشهود است کسی که داوطلبانه و بعنوان یک نیروی بسیجی به جبهه رفته با کسی که شغلش همین کار بوده و وظیفه داشته به جبهه برود، فرق بسیار هست. البته که هر دو عزیز، ایثارگر هستند و دست هر دو را می‌بوسیم.

درباره مدرک تحصیلی هم که مشخص است کسی که مدرک فوق لیسانس دارد از لیسانس بالاتر است. حال چرا از پله دوم به پله آخر که بحث قرعه کشی است، پریده شده، جای بسی تامل دارد.

ما بعنوان قشری از این جامعه و یکی از تاثیرگذارترین اقشار، از نیروهای نظارتی و امنیتی که اساس آنها بی طرفی و اجرای دقیق قانون است، میخواهیم به این قضیه با جدیت ورود پیدا کنند.

اگر این سه عضو اصلاح طلب از شورا بیرون بیایند، ما یقین میابیم که نخبه کشی در بروجرد به قوت برقرار است. و قطعا هم این استعفا زنگ خطری خواهد بود هم برای تمامی جناح های سیاسی و هم برای انتخابات اواخر سال جاری که اینها بعنوان نمایندگان یک جریان سیاسی، به دنبال عدم اجرای قانون، از این تشکیلات استعفا داده‌اند.

خدا را هم شاکریم که دوستان و هم اندیشان ما در شورا، هیچ پرونده فسادی ندارند و ثابت شده آنها از نیروهای مفید، پاکدست، فعال و خوش نام برای نظام هستند.

در اینجا روی سخن ما با آقای فرماندار است. چرا شما شفاها اعلام کردید که انتخاب رییس باید قرعه‌کشی شود؟؟؟ چرا کتبا اعلام نمی‌کنید؟ آقای فرماندار! شما چرا انقدر محافظه‌کارانه در اجرای قانون قدم برمی‌دارید؟؟؟ مگر این نیست که یک فرماندار باید قاطع‌ترین شخص یک شهرستان در اجرای دقیق قانون باشد. جناب آقای فرماندار! به جای اینکه فقط لفظ اصلاح‌طلبی را داشته باشید، مشی اصلاح‌طلبی را هم یاد بگیرید. اصلاح‌طلب‌بودن فقط به حرف نیست. آقای فرماندار! به شما هشدار می‌دهیم که اگر قرار است انقدر منفعل در برابر بی قانونی عمل کنید، نتیجه‌ی آن را در انتهای سال جاری خواهید دید.

مردم عزیز بروجرد! هرجا دیدید کسی یا گروهی درباره حب ریاست این سه عزیز سخن می‌گویند، بدانید و آگاه باشید که کذب محض است. ریاست آنقدر “آش دهن‌پرکنی هم” نیست که جریان اصلاحات بخواهد برای آن قهر کند و استعفا دهد. تمامی تلاش این سه عضو عزیز شورای اسلامی شهر فقط و فقط برای اجرای درست قانون است.

 باز هم از دستگاه های نظارتی و امنیتی و علی الخصوص فرماندار محترم بعنوان نماینده دولت در شهرستان و مجری قانون درخواست میکنیم طبق قانون و بدون رودربایستی با هیچ طیف و گروه خاصی بصورت عادلانه با این مسئله برخورد کنند.

 باتشکر
 و من الله توفیق
 جوانان اصلاح طلب شهرستان بروجرد

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close