اخبار بروجرد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به مدارس اشترینان

روزهای بروجرد- مدیر آموزش‌وپرورش اشترینان از اختصاص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور جبران خسارت سیل به مدارس این بخش خبر داد.

به گزارش مهر، امیر صارمی در مراسمی به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه بروجرد از اختصاص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور جبران خسارت سیل به مدارس اشترینان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۳۲۸ کلاس درس در اشترینان دایر است که تعداد دانش آموزان این بخش در سال گذشته ۵ هزار و ۷۵۰ نفر در سه دوره تحصیلی بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت بیش از ۶۰۰ نفر پذیرش معلم در آموزش و پرورش اشترینان وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش اشترینان با بیان اینکه بیشترین معلم پژوهنده به اشترینان اختصاص پیدا کرده است، ادامه داد: آموزش و پرورش اشترینان در بین مناطق و شهرستان های استان رتبه اول را کسب کرده است.

صارمی گفت: ساماندهی نیروی انسانی یکی از افتخارات آموزش و پرورش اشترینان است به طوری که از ۳۵ امتیاز ۳۲ امتیاز و در ارزیابی عملکرد به مدت چهار سال متوالی رتبه اول استان را کسب کرده ایم.

وی با اشاره به حوزه عمرانی آموزشی اظهار داشت: حدود ۱۲ آموزشگاه هم ساخت و هم بازسازی شده را راه اندازی کرده ایم و در حال حاضر ۶ پروژه فعال در حال ساخت داریم و پیشرفته ترین هنرستان غرب کشور در اشترینان ایجاد شده و یک میلیارد تومان از خیرین جهت ساخت آن اعتبار گرفته ایم.

مدیر آموزش و پرورش اشترینان افزود: در اشترینان هیچ گونه درآمد پایداری وجود ندارد لذا در این زمینه به ساخت استخر دانش آموزی اقدام کرده که در سال گذشته عملیات ساخت آن را شروع کرده ایم.

صارمی با بیان اینکه استخر دانش آموزی اشترینان تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: با پی گیری فرماندار بروجرد و دیگر مسئولان استانی، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این استخر مصوب شده است که برای تکمیل آن مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز احتیاج است.

به گفته وی، در جشنواره خلاقیت ۱۱ فرهنگی آموزش و پرورش اشترینان بعد از خرم آباد به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close