اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: از دستگاه قضا در شهرستان برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: مبارزه جدی دستگاه قضا با مفسدان جامعه از مطالبات به حق مردم و رهبری انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در دیدار کارکنان و قضات دادگستری شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: با حضور رئیس جدید قوه قضائیه مبارزه با فساد در کشور شتاب گرفته است.

وی اظهار داشت: مردم از قوه قضائیه به دلیل مبارزه جدی با فساد حمایت می‌کنند زیرا مفسد جامعه جای هیچ دفاعی ندارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کار قضاوت بسیار سخت است، بیان کرد: قضاوت حوصله می‌خواهد و قضات باید از خدا مدد بگیرند و با توکل به خداوند و توسل به اهل البیت (ع) آستانه تحمل خود را بالا ببرید تا موفق باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: شهید بهشتی یک بزرگ مردی بود که می‌توانست دنیا را اداره کند و باید الگویی برای همه باشد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضا در شهرستان بروجرد اظهار داشت: از دستگاه قضا در شهرستان برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: کسی که جرم و جنایت انجام می‌دهد و جامعه را به فساد می‌کشد جای هیچ دفاعی ندارد و باید با او در هر مقام و مسئولیتی که هست مبارزه جدی کرد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: عاقل‌ترین مردم کسی است که خدا را بشناسد و بسیاری از مشکلات بشر نشناختن خداوند است، خداوند از رگ گردن به انسان نزدیکتر است و خداوند همواره بشر را تحت نظر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر انسان خدا را بشناسد هیچ جرم و جنایتی انجام نمی‌دهد، وقتی اعتقاد انسان و شناخت از خداوند ضعیف است جرم و جنایت افزایش می‌یابد، زیرا ضعف اعتقادی باعث ناهنجاری می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close