لرستانویژه ها

معاون وزیر کشور خبر داد: تخریب ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های لرستان/ ۲ پل کاملا فروریخت

روزهای بروجرد- معاون عمرانی وزیر کشور از تخریب ۵۰ درصدی ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های لرستان بر اثر سیلاب خبر داد و گفت: در مسیر پلدختر- خرم‌آباد نیز ۲ پل کاملا تخریب شده است.

به گزارش مهر، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان در سخنانی با بیان اینکه متأسفانه دامنه آسیب‌ها و خسارت‌ها در گلستان و مازندران خیلی زیاد است، اظهار داشت: خوشبختانه در لرستان با تدابیری که صورت گرفته آسیب‌ها به حداقل رسیده و این امر جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به تخریب بیش از ۵۰ درصدی پل، ابنیه فنی و … لرستان در جریان سیلاب، گفت: تخریب بیش از ۵۰ درصدی ۱۱۵ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی استان را در جریان سیلاب داشته‌ایم.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه همچنین در جریان سیلاب تخریب بیش از ۶۶ کیلومتر راه‌هایی که زیرسازی آنها انجام شده بود را در استان داشته‌ایم، تصریح کرد: همچنین دو پل در مسیر خرم آباد- پلدختر ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند.

جمالی نژاد با بیان اینکه در شهرداری‌ها خسارات بیشتر بوده است، گفت: در روستاهای استان نیز قطعی آب، برق و … را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری‌های خرم آباد، دورود و بروجرد آسیب‌هایی را داریم که در اولین فرصت هم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و هم مدیریت بحران کشور در این رابطه تدابیر و مساعدت‌هایی را خواهند داشت، افزود: با توجه به اینکه برآورد ریالی خسارت‌ها نشده هنوز مبلغی در مورد میزان خسارت‌ها تعیین نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close