اخبار بروجرد

امسال ۷۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل رودکی بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: برای تکمیل پل روگذر رودکی در این شهرستان از محل اعتبارات امسال ۷۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از پروژه های نیمه کاره بروجرد پل شهدای دانش آموز(رودکی) است که با گذشت حدود ۶ سال این پروژه تکمیل نشده است

وی اضافه کرد: زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در این مدت ۳۵ درصد بر پیشرفت فیزیکی آن اضافه شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

گودرزی با اشاره به اعتبارات امسال برای این پروژه تاکید کرد: امسال از محل اعتبارات استانی ۷۸ میلیارد ریال برای تکمیل پل رودکی اختصاص داده شده و در صورت تخصیص این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راه وشهرسازی بروجرد افزود: بخشی زیادی از عرشه این پل نصب شده و مابقی نیز ظرف ۲۵ روز آینده نصب می شود و بعد از اتمام در این مرحله، فازهای بعدی کار انجام می شود.

وی بیان کرد: برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص به موقع این پروژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با اشاره به زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد گفت: انعقاد قرارداد این پروژه در حال انجام است و یه زودی عملیات اجرایی آغاز می شود و برآورد اولیه برای اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close