اخبار لرستان

اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان به شهرداری خرم‎آباد برای بازسازی سه پل

روزهای بروجرد- فرماندار خرم‌آباد از اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری خرم‌آباد برای بازسازی ۳ پل تخریب شده در جریان سیل خبر داد .

به گزارش ایسنا، اسد عبدالهی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه یکی از عواملی که در سطح شهر خرم آباد منجر به ایجاد ترافیک شده این است که هرچه پاساژ و هتل ساخته شده و حتی بیمارستانها پارکینگ ندارند، اظهار کرد: ساختمان پزشکان برای پزشکان خود هم پارکینگ پیش بینی نکرده و یا اگر پیش بینی شده این پارکینگ‌ها را به آزمایشگاه و مرکز رادیولوژی تغییر کاربری داده‌اند .

وی بر ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری تاکید کرد و گفت: اگر حتی هزار نفر در شهر از دوچرخه استفاده کنند بخشی از ترافیک حل می‌شود .

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه ۳ پل از خرم آباد در جریان سیل تخریب شده است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای بازسازی این پل‌ها ۱۲۵ میلیارد پول گذاشته‌است و فقط شورا و شهرداری باید این پروژه‌ها را به مرحله اجرا برسانند .

عبدالهی با تاکید بر اینکه بازسازی این پل‌ها ترافیک و تردد سطح شهر را حل می‌کند، یادآور شد: این پول اختصاص یافته نقد است و بخشی از آن هم آمده است و تنها بازسازی پل‌ها و اجرای پروژه سرعت عمل می‌خواهد .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close