اخبار بروجرد

۲۰ سال از اجرای آسفالت در بعضی از معابر هسته مرکزی شهر می گذرد/ لزوم تخصیص ۶۰۰ تن قیر به معابر بروجرد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد در جلسه «بازآفرینی پایدار شهری بروجرد» که در هتل زاگرس برگزار شد احیای بافت های فرسوده شهر بروجرد را یک ضرورت عنوان کرد و آن را گامی مهم در جهت ماندن اهالی در محلات قدیمی برشمرد.

رحیم جافری با انتقاد از عدم تخصیص منابع کافی به بروجرد در سالیان گذشته اذعان داشت: بیش از ۲۰ سال از اجرای آسفالت در بعضی از معابر هسته مرکزی شهر می گذرد و انتظار می رود ۶۰۰ تن قیر تخصیص یافته به شهرداری بروجرد در سال جاری محقق شود.

وی به نبود شهرک مشاغل مزاحم در بروجرد اشاره کرد و افزود: علی رغم جمعیت ۲۵۰ هزار نفری، شهر بروجرد فاقد شهرک مشاغل مزاحم است و امیدواریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تحویل هرچه سریعتر زمین در نظر گرفته شده برای این شهرک به شهرداری، بتوانیم آرامش نسبی را در شهر حاکم نمائیم.

شهردار بروجرد با تاکید بر ضرورت استفاده از مشاور ذیصلاح در پروژه پیاده راه جعفری تصریح کرد: برای امکان اجرای منظم پروژه پیاده راه سه راه جعفری طبق زمانبندی در نظر گرفته شده می بایست مطالعات طرح با استفاده از نظر مشاور صورت پذیرد.

وی در ادامه بهسازی و مرمت سرای حافظیه، سرای قیصریه، کوی خوشبین، نهر دره غریب و محلات اسلام آباد و علی آباد را از جمله اقداماتی برشمرد که در سال ۹۷ در حوزه بهسازی «محلات هدف ستاد بازآفرینی شهری» توسط شهرداری بروجرد به انجام رسیده است.

شهردار بروجرد در انتها از برخی کارشکنی های صورت پذیرفته گلایه کرد و افزود: این انتظار می رود تا اداره راه و شهرسازی نسبت به واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری از اراضی که تبدیل به شهر شده اند اقدام نماید، تا شهرداری بتواند خدمات رسانی مطلوبی را در شهر داشته باشد.

در همین راستا دکتر پژمان خطاب به آقای خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان بر لزوم حمایت و همکاری همه جانبه راه و شهرسازی استان با شهرداری بروجرد تاکید کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close