اخبار بروجرد

پاسخ اداره تبلیغات اسلامی بروجرد به انتقاد امام جمعه

روزهای بروجرد- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد درباره انتقاد امام جمعه بروجرد نسبت به کم رنگ برگزار شدن مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) واکنش نشان داد.

حجت الاسلام جعفرپور ضمن تشکر از امام جمعه محترم و حضور مردم عزادار بروجرد که با استقبال خود در مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) اوج محبت و ارادت خود را به اهلبیت ابراز کردند، اظهار داشت:

لازم میدانم بدلیل انتقاد حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه معزز بروجرد، در خصوص سازمان تبلیغات اسلامی، و شورای هیئات مذهبی نکاتی را به سمع و نظر همشهریان عزیز برسانم:

۱_ اولا باید ما و همه مسئولان و مدیران انتقاد پذیر باشیم و بپذیریم که انتقاد امام جمعه محترم به حق بوده است، اما باید تاکید کنم که سازمان تبلیغات اسلامی به وظایفی که در جلسه هماهنگی مراسم مصوب گردید و متعهد شد و به نحو مطلوبی انجام داده است، مثل فضاسازی، نصب بنر، تهیه یک دستگاه سیستم صوتی ویژه مراسم و…. که به همه آنها عمل کرده است.

۲_آیا عدم حضور گسترده مردم در مراسمات و باز بودن کسبه و بازاریان، نشان از وضعیت نامساعد معیشتی و وضعیت حاکم بر بازار نیست؟

۳_تعداد اندکی از هيئات مذهبی به هیچ وجه حاضر نیستند تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی باشند، اما علی رغم احترامی که برای امام جمعه معزز و آن هیئات بودیم، در بیت امام جمعه محترم آنها را دعوت کردیم که در نهایت قول حضوردرمراسم شهادت امام جعفر
صادق(ع) دادند، اما متاسفانه در روز شهادت به دلایل نامعلوم حضور پیدا نکردند، و برنامه عزاداری طبق روال همیشه برگزار نشد.

۴_آنچه که از صداوسیمای مرکز استان پخش شد،حضور کمی و کیفی عزاداران بروجردی بود که برای اولین بار چندین مرتبه در تیتر اخبار شبکه افلاک پخش شد که نشان از جمعیت و حضور خوب مردم این شهر نسبت به شهرهای دیگر استان حتی خرم آباد بود.

۵_ما مفتخریم که بارها در تریبون نمازجمعه و محافل متعدد، فعالیت ها و خدمات این اداره مورد توجه و تشکر امام جمعه ارزشی و انقلابی شهرمان قرار گرفته است که در برخی موارد نصایح و انتقادات بجا و به حق مسئولان و امام جمعه محترم را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده ایم و در نهایت دست تمامی دلسوزانی که بدون منظور پیشنهاد، یا انتقادی میکنند را می فشاریم.

۶_لازم است توسط رسانه ها شفاف سازی شود که انتقادامام جمعه محترم فقط مربوط به نحوه برگزاری و عدم حضور هیئت مذکور در مراسم شهادت امام جعفرصادق (ع) بوده است، که متاسفانه عده ای مغرضانه این انتقاد را به کلیه فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی بروجرد نسبت دادند، ک با پوشش گسترده در فضای مجازی سعی در تخریب این نهاد انقلابی را داشتند که این کار را بشدت محکوم میکنیم و از دایره اخلاق، انصاف و تقوای یک مسلمان واقعی چنین رفتارهایی به دور است.

۷_اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بازوان توانمند امام جمعه محترم در امور فرهنگی، قرآنی و تبلیغی شهرستان محسوب می شود که با جدیت و تلاش وافر مانند سنوات گذشته فعالیت های خود را پیش خواهیم برد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close