لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: هیچ‌ یک از مدارس تخریبی در سیل لرستان برای مهرماه آماده نمی‌شوند

روزهای بروجرد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از تخریب ۱۱۵ مدرسه این استان در جریان سیلاب خبر داد و گفت: به طور قطع هیچکدام از این مدارس برای اول مهرماه آماده نمی‌شوند.

به گزارش مهر، رضا زینی وند در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات سرمایشی حوزه های برگزاری کنکور در این استان خبر داد و اظهار داشت: در سیلاب ۱۱۵ مدرسه استان از بین رفت، این در حالیست که میانگین فضای آموزشی لرستان نسبت به کشور پایین تر است.

وی با بیان اینکه ۳۳۳ مدرسه در استان نیاز به تعمیرات اساسی دارند، عنوان کرد: همچنین ۱۷۹ مدرسه نیز در جریان سیلاب تجهیزاتش از بین رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه در بحث ساخت این مدارس برخی از خیرین پای کار آمده اند، افزود: نوسازی مدارس نیز در تلاش است که بحث ساخت این ۱۱۵ مدرسه را در دستور کار قرار دهد.

زینی وند با تاکید بر اینکه به طور قطع هیچکدام از این مدارس برای اول مهرماه آماده نمی شوند، ادامه داد: در این راستا در بحث تعمیرات از اعتبارات استانی، به آموزش پرورش کمک شود تا هم اقدام به تهیه تجهیزات ۱۷۹ مدرسه که در جریان سیلاب تجهیزاتشان از بین رفت، کنیم و هم ۳۳۳ مدرسه که نیاز به تعمیرات دارند را آماده کنیم و بتوانیم در ابتدای مهرماه بدون دغدغه مدارس را دایر کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close