اخبار ایران

فرمانده سپاه: مردم مقابل فشارها ایستاده‌اند

روزهای بروجرد- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امروز بسيج، تغيير دهنده همه معادلات در فضای مواجهه نظام اسلامی با نظام سلطه است، گفت: با بسيج می‌خواهيم آرزوهای دشمن را دفن کرده و پيشرفت كنيم.
سرلشکر حسین سلامی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما حتما قادر نیستیم ابعاد عظیم پدیده با شکوه بسیج را توصیف کنیم اما می توان بسیج را نماد و تجسمی زمینی از آیات آسمانی قران توصیف کرد. بسیج مجمع مردان و زنانی است که پاکیزگی را دوست دارند و قطعا مجمع کسانی است که هیچ یک از جذابیت های ظاهری دنیا آنان را شیفته خود نمی کند. وی افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی است و معجزه ذهنی امام(ره) است که توانستند افق های وسیعی را برای دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت بسیج بگشایند. این ایده مبارک امروز تغییر دهنده همه معادلات در فضای مواجهه با نظام اسلامی با نظام سلطه است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: بسیج کاملا یک نهاد الهی و مقدس است و تصویر فضیلت های انقلاب در سیمای انسانی در بسیج متجلی است. می خواهیم با بسیج قله های بزرگی را فتح کنیم و مستکبران را بشکنیم و ارزش های اسلام را جاری کنیم تا روح مقاومت و ایستادگی در کالبد جهان اسلام احیا شود. با بسیج می خواهیم آرزوهای دشمن را دفن کنیم و پیشرفت کنیم و سنگرهای کلیدی جهان را با بیرق عدالت فتح کنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج فرمول غلبه است و تا زمانی که بسیجیان حرکت می کنند، تفکر اسلامی را ترویج می کند که پیشرفت، عزت و امنیت، آفرین است.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در حال ساختن یک تاریخ باعظمت است، عنوان کرد: ملت ایران در حال شکستن یک امپراطوری مادی در دنیاست و بسیج موازنه قدرت را تغییر داده است. ملت ایران. امروز توانسته سیاست های پیچیده، مرکب، چند وجهی و تار عنکبوتی دشمنان را متلاشی کند. سرلشکر سلامی گفت: ملت ایران در برابر یک سناریو جهانی کاملا ایستاده اند و این ایستادگی آگاهانه است. دشمن تلاش کرده کلیت ایران را تحت فشار اقتصادی، روانی و اطلاعاتی قرار دهد، اما ملت ایران در میانه این نبرد سرافرازانه در پرتو هدایت های رهبری ایستاده است.

گفتنی اینكه، در مراسم تکریم و معارفه سردارغلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمع کثیری ازبسیجیان در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، حکم انتصاب سردار سلیمانی توسط سردار سلامی به وی اعطا و از زحمات و تلاش های موثر و انقلابی سردار غیب‌پرور قدردانی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close