اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد: پروژه های نیمه تمام کمر اقتصادی شهر را شکسته است/ بدهی ۱۰۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی دروغ است

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد در همایش معارفه مدیران جدید شهرداری شهر بروجرد را شهر فرهیختگان و تاریخ سازی توصیف کرد که در زمینه مدیریت شهری تاریخ سازی منفی داشته و اظهار کرد: این که “در” شورای شهر را جوش زدند کار خوبی نبود و بار منفی در کشور و خارج کشور داشت و نباید کاری کنیم که اعتمادی را که مردم به ما کرده اند نتیجه عکس دهد.

به گزارش رصدنیوز رحیم جافری افزود: در مدیریت شهری اینگونه اتفاقاتی افتاده اما از زمان که بنده در این جایگاه هستم با همکاری واحدهای مختلف نه گفتن به خواسته های نامعقول را تمرین کرده ایم که این کار باعث آرامش در شهرداری شده است.

شهردار بروجرد مردم این شهر را مردمی قانع دانست که و با وجود تمام نابسامانی ها همکاری می کنند و بیان کرد: شهرداری به عنوان سازمان غیرانتفاعی نتوانسته با توجه به عوارضی که مردم پرداخت می کنند پاسخگوی نیازشان باشد و این نیازمند جبران در زمینه های مختلف عمرانی است‌.

وی با تاکید بر اینکه شورا باید در طول مدت باقیمانده جبران کوتاهی های این دوران را کند، گفت: پروژه های نیمه تمام کمر اقتصادی این شهر را شکسته است وگرنه شهرداری بروجرد از پرداخت حقوق و هزینه های جاری ناتوان نیست.

جافری تمام مردم شهر را سرمایه های شهرداری دانست و از انتظارش برای گام برداشتن در جهت تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و جلب همه جانبه اعتماد مردم گفت و ادامه داد: مردم به عنوان سهامداران شهرداری باید اعتمادشان به کار جلب شود، مردم از سیاسی کاری و دادن وعده خسته شده اند و کار اجرائی می خواهند بنابراین باید به اندازه توان به مردم قول دهیم.

وی تاکید کرد: خط مشی و منشور اخلاقی شهرداری این است که اعتماد از دست رفته را به شهرداری برگرداند. بر این اساس انضباط مالی به عنوان یکی از مهمترین مسائلی است که در شهرداری کلید خورده و باید ادامه پیدا کند.

شهردار بروجرد با تاکید بر لزوم تامین اعتبار پیش از اجرای هر پروژه بیان کرد: مشکلات شهرداری بروجرد باید در پیکره شهرداری حل شود.

وی در زمینه توجه به زیر ساخت های گردشگری نیز این چنین توضیح داد: در طول این مدت در راستای جذب گردشگر در زمینه زیباسازی اقداماتی خوبی از جمله افزایش روشنایی و اصلاح معابر، پروژه های تله سیژ و زیپ لاین که تا ماه آینده قابل بهره برداری است و پل معلق و پارک و شهربازی انجام شده است.

جافری انتقادی هم به نیروهای شهرداری که موعد بازنشستگی شان به سر رسیده داشت و از نیروهایی که ۳۰ سال خدمتشان تمام شده خواست اجازه دهند بازنشسته شوند و مقاومت نکنند.

وی از برخی بی نظمی های رایج در شهرداری هم انتقاد کرد و مثلا کار کردن کارگر عمران با دمپایی انگشتی را مطرح کرد که کجای دنیا کارگر عمرانی اینگونه بی توجه به کارش در محل کار حاضر می شود.

انتقاد بعدی شهردار از تامین اجتماعی بود و گفت: تامین اجتماعی استان از این آشوب های شهرداری بروجرد سوءاستفاده می کند و گزارش دقیقی به ما نمی دهد و ۱۰۰میلیارد بدهی شهرداری به تامین اجتماعی که مدام در رسانه ها اعلام می کنند دروغ است.

وی از بی توجهی مدیر کل تامین اجتماعی استان نسبت به دعوت شورا و شهرداری انتقاد کرد و آن را بی احترامی به مردم بروجرد خواند و گفت: چه دلیلی دارد که رئیس شورا مدیرکل تامین اجتماعی را دعوت کند و حضور پیدا نکند، چرا از شفاف سازی فرار می کنند؟ تامین اجتماعی تمام املاک شهرداری را مصادره کرده است درحالیکه تمام مطالبات را پرداخت کرده ایم اما حاضر نیستند اصل بدهی و جریمه دیرکرد آن را مشخص کنند!

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close