اخبار بروجرد

رییس شورای شهر بروجرد: شهردار آرامش را بر مجموعه شهرداری حاکم کرده است

روزهای بروجرد- رییس شورای شهر بروجرد با اشاره به  آرامش حاکم بر شهرداری بروجرد و نقش آن در تسهیل سرمایه گذاری در شهر گفت: قبل از حضور دکتر جافری، وضعیت نابسامان شهرداری بروجرد به سوژه ای برای رسانه ها و حتی بعضاً رسانه های خارج از کشور تبدیل شده بود.

موسی نیکوکار افزود: با حضور دکتر جافری، شهرداری بروجرد توانسته تا بر بخش عمده ای از مشکلات ۱۰ ساله حوزه مالی خود فائق آید که از آن جمله می توان به پرداخت ۱۰ ماه حقوق معوقه کارکنان این شهرداری اشاره نمود.

وی با بیان اینکه شهرداری در این مدت از ارائه خدمات شهری نیز غافل نبوده، افزود: در ۶ ماهه گذشته علاوه بر نهضت گسترده آسفالت در محلات هدف و ورودی شهر، پروژه های مشارکتی مناسبی نیز از جمله: تله سیژ؛ پل معلق و زیپلاین در دستور کار شهرداری قرار گرفته که انجام چنین پروژه هایی پیش از این در غرب کشور سابقه نداشته است.

نیکوکار با اشاره به عملکرد فراجناحی شهردار بروجرد تصریح کرد: جافری توانسته با فعالیت های مجدانه، قانونمدار و دلسوزانه خود حمایت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر را در این مدت جلب نماید.

وی اضافه کرد: قبل از آغاز بکار جافری، وضعیت نابسامان شهرداری به سوژه ای برای رسانه ها و حتی بعضاً رسانه های خارج از کشور تبدیل شده بود.

رییس شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: در سایه آرامشی که بواسطه انضباط مالی و اداری بر شهرداری حاکم شده، تلاش داریم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی بیشتری را راغب به همکاری و مشارکت در پروژه های مدیریت شهری نمائیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close