اخبار بروجردویژه ها

انتقاد فرماندار بروجرد به نحوه توزیع اعتبارات در لرستان/ ۱۰میلیارد تومان برای خرید زمین فرودگاه بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جاری برای طرح های این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزاش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرمانداری که با حضور برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، افزود: نحوه توزیع اعتبارات در لرستان با شاخصه‌های شهرستان بروجرد متناسب نیست و ما به وضعیت تقسیم اعتبارات اعتراض داریم.

وی اظهار داشت: شاخصه‌های بروجرد در تقسیم اعتبارات باید مشخص شود و اعتبارات کافی به این شهرستان اختصاص داده شود.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ی ک هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار توضیح نشده در استان وجود دارد که با رایزنی‌های انجام شده احتمال اینکه ۱۰ درصد آن به بروجرد اختصاص داده شود وجود دارد.

رحیمی با اشاره به نزدیک شدن به روز خبرنگار اضافه کرد: شهید صارمی الگویی برای خبرنگاران است و باید مراسمی باشکوه در خور شأن ان شهید ملی در شهرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدصارمی و روز خبرنگار باید با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی و هنری و سیاسی از استان و کشور در زادگاه شهید صارمی برگزار شود.

فرماندار بروجرد گفت: شهید صارمی یک شهید ملی است و بزرگداشت این شهید باید در شهرستان بروجرد به صورت ملی برگزار شود.

رحیمی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در بروجرد افزود: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک اراضی راه آهن و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای فرودگاه در سال جاری اختصاص یافته است.

وی اظهارداشت: اقداماتی برای تبدیل شدن ونایی و جهان آباد به شهر انجام شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close