اخبار بروجرد

امام‌جمعه بروجرد: مسئولان در رفع مشکلات همدلی کنند

روزهای بروجرد- امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر ضعف مدیریتی داخلی بر جامعه حاکم است، گفت: مسئولان در رفع مشکلات با یکدیگر توافق داشته باشند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار با پرسنل و کارکنان شهرداری بروجرد به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که در حسینیه اهل بیت (ع) شهرستان بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه نرخ کار مفید در سطح ادارت کشور پایین است، گفت: در حال حاضر نرخ کار مفید در سطح ادارت کشور ۴۵ دقیقه به ثبت رسیده که این میزان بسیار اندک است.

وی با بیان اینکه این میزان در چند سال گذشته یک ساعت تخمین زده شده است، ادامه داد: محل ارتزاق هر فردی باید پاک باشد چرا که اگر افراد به این مساله دقت نکنند باید منتظر عواقب بد آن باشند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: غربی‌ها با تمام بدی‌ها و ضعف‌هایی که دارند در زمینه بالا بودن سرانه کار مفید اداری از ایران جلوتر هستند.

وی با اشاره به موضوعاتی در خصوص مدیریت خوب در آیات قرآن کریم، اظهار داشت: بهترین مدیریت را امام خمینی (ره) با راه اندازی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند که توانست در مقابل شرق و غرب ایستادگی کند.

امام جمعه بروجرد افزود: متأسفانه در حال حاضر ضعف مدیریتی داخلی بر جامعه حاکم است که باید تلاش کنیم این ضعف از بین برود.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به مشکلات متعدد در شهرداری بروجرد، ادامه داد: مشکلات شهرداری بروجرد یک شبه حل نمی‌شود و مردم و مسئولین می‌بایست در رفع مشکلات با یکدیگر توافق داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم حق دارند و مسئولین باید مشکلات آنها را با سعه صدر بیشتری رفع کنند چرا که رضایتمندی مردم در اولویت امور قرار دارد.

به گفته امام جمعه بروجرد، مشکلات با گذشت طرفین حل می‌شود و با بی ادبی و فحاشی نه تنها مشکلی برطرف نمی‌شود بلکه بر مشکلات نیز افزوده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی از شهردار بروجرد خواست تا نسبت به آسفالت تمامی مناطق شهر به ویژه کوچه‌ها و خیابان‌های حاشیه بروجرد که از وضعیت نامناسبی برخوردارند اقدام کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close