اخبار لرستان

استاندار: سرانه ورزشی استان کمتر از ۷۰سانتی‌متر است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: ورزشکاران کارگر استان در مسابقات اسپانیا استعداد، تعصب و غیرت لری را به رخ کشیدند.


به گزارش ایسنا، دکتر سید موسی خادمی در آیین تجیل از مدال‌آوران لرستانی در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا اظهار کرد: شما ورزشکاران از چند جنبه کارتان اهمیت دارد یکی اینکه در فضای کارگری و تولید و کاری سخت حضور دارید و در شرکت‌های موقتی با شرایط سخت و درآمد کم کار می‌کنید، با این اوصاف برای کشور افتخارآفرین هستید واین کار ارزشمند است .

وی اضافه کرد: وجه ممیزی شما از مابقی کارگران این است که ورزشکار هستید و با وجود شلوغی و سختی‌های کار ورزش کردن نیز کاری دشوار است .

استاندار لرستان بیان کرد: اینکه در سطح جهانی بتوانید رتبه و مدالی کسب کنید کار ساده‌ای نیست و خیلی از وقت خود را به تمرین و مهارت‌های لازم ورزشی گذاشتید ارزشمند است؛ چون جوان و آینده‌دار هستید قطعاً نام شما را در آینده مردم این استان خواهند شنید .

خادمی عنوان کرد: شما ورزشکاران استعداد، غیرت و تعصب قوم لر را به رخ کشیدید .

وی با تأکید بر اینکه باید امکانات ورزشی را در استان افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی استان کمتر از ۷۰سانتی‌متر است در حالیکه این رقم در کشور بیش از ۱ مترمربع است.

این مسئول یادآور شد: نیاز است همه اعم از شرکت‌ها و مجموعه‌های بخش خصوصی وابسته به وزارت تعاون، ورزش، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تلاش کنند تا این سرانه را افزایش دهیم چراکه سرانه ورزشی محصول کار همه این دستگاه‌هاست .

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نیاز است از حداکثر ظرفیت فضاهای موجود ورزشی و سالن‌ها استفاده کنیم و بهره‌وری آنها را افزایش دهیم، افزود: متاسفانه در حال حاضر از فضاهای موجود ورزشی بهینه استفاده نمی‌شود .

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی دومیدانی استان گفت: این سالن باکیفیت است و یکی از سالن‌های برتر کشور محسوب می‌شود؛ همچنین امیدواریم مجموعه دهکده المپیک تا پایان سال به بهره‌برداری برسد .

وی یادآور شد: ورزشگاه بروجرد مشکلاتی دارد که در حال رفع آن هستیم، چنانچه فضاهای ورزشی در دورود و پلدختر به بهره‌برداری برسد سرانه ورزشی استان بهتر خواهد شد .

استاندار تأکید کرد: استعداد و توان ورزشی خوبی در استان وجود دارد و با ایجاد بسترهای ورزشی و شناسایی این استعداد جایگاه ویژه‌ای در ورزش به ویژه ورزش کارگران خواهیم داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close