اخبار بروجرد

واکنش امام جمعه بروجرد به شایعات درباره سلامتی رهبر انقلاب‌

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ریشه اصلی اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در پذیرش ایرانی قوی و مستقل است که در برابر انواع نقشه های دشمنان ایستادگی می کند و اجازه پیاده سازی توطئه آنها را نمی دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت:دشمن در هر زمان با بهانه های مختلف وارد عمل شده است و اکنون به بهانه مرگ دختر خانم جوانی که ما هم از مرگ او ناراحت هستیم فعال شد.

وی گفت: در اغتشاشات سال ۸۸ بیشتر مردم گمان می کردند واقعا در انتخابات تقلب شده است بنابراین ناآگاهانه وارد جریانات اغتشاش شدند اما اکنون، مردم می دانند، متوجه بودند و همکاری نکردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: برخی جوانان و نوجوانان تحت تاثیر فضای مجازی و اخبار نادرست ماهواره، وارد جریان شدند اما در این بین برخی اشرار با دستور گرفتن از دشمن سعی در پیاده کردن نقشه های آنان و کشته سازی داشتند که موفق نبودند.

وی ادامه داد: به مقدسات، قرآن، مساجد و پرچم جمهوری اسلامی توهین کردند و به کشیدن چادر از سر بانوان محجبه، تخریب اموال عمومی و آتش زدن آمبولانس ها اقدام کردند.

امام جمعه بروجرد با انتقاد از حمایت و همراهی شماری اندک از اشخاص و چهره ها با اغتشاشگران گفت: برخی هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و سلبریتی ها به نفع دشمن وارد صحنه شدند اما اینها شمار اندکی هستند و بیشتر همکاران آنها افراد سالمی هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پلیس آمریکا ۷۰۰ نفر را کشته است که ۳۲ نفر آنها زن بوده اند گفت: چرا عوامل دشمن، سلبریتی ها، هنرمندان و حامیان دشمن  این کشتار را محکوم نکردند؟

وی تصریح کرد: این فتنه آخرین فتنه دشمنان نیست و باز هم با بهانه های دیگر خواهند آمد بنابراین باید بصیرت افزایی کرد و جوانان را به حال خود رها نکرد.

وی افزود: اشرار و برخی سلبریتی ها در حد و اندازه ای نیستند که بتوانند نظام را تضعیف کنند چراکه جمهوری اسلامی آنقدر قوی،‌ قدرتمند و مجهز شده که اکنون خود، جبهه مقاومت است و طرفدارانی در سراسر جهان از جمله در آمریکا دارد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن رو به افول و جمهوری اسلامی رو به عظمت، قدرت و اوج گیری است یادآور شد: مردم ما  فهیم و دانا هستند و در دهه های اخیر به پیشرفت های شاخصی در عرصه های مختلف دست یافته اند اما دشمن تلاش دارد از راه فرهنگی وارد شود و با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای جوانان، فرهنگ ما را نابود کند اما نمی تواند.

حجت الاسلام حسینی افزود: جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی و تجهیزات مدرن نظامی ساخته دست جوانان خود، قدرتمند است که این توانمندی را می توان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشاهده کرد.

وی بیان کرد: نیروهای ارتشی، سپاهی و انتظامی در عین حال که از نظر دینی و اعتقادی قوی هستند در زمینه نظامی و شجاعت هم بی نظیر هستند که دشمن از همین قدرت ما می ترسد بنابراین نباید در برابر لبخند دشمن تواضع نشان داد و هر گونه انفعال و خودباختگی در برابر متجاوز و زورگو جایز نیست.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به پخش شایعاتی در خصوص سلامت جسمانی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: حضور ایشان در جمع نیروی انتظامی، سان دیدن و ایستادن سرپا به مدت یکساعت در کنار تحلیل قوی که از جریانات اخیر داشتند پاسخ محکم عملی و گفتاری به این شایعه دشمنان بود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close