اخبار بروجرد

رییس اداره صمت بروجرد: ۱۸۵ واحد تولیدی شهرستان بروجرد راکد است

روزهای بروجرد-الهام شاهدپور: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه کیفیت نان بروجرد در سطح استان اول است، گفت: موضوع بیشتر پرونده های خبازی در سطح شهر بروجرد، کم فروشی است.

علی  شاهرودی افزود: کل نانوایی های سطح شهر و روستا ۳۳۶ واحد است که ۲۰۳ مورد در سطح شهر است اما درفصل گرما کمی کیفیت نان بخاطر تازه بودن آرد و استفاده از نمک کمتر می شود.

وی آماری هم از فعالیت واحدهای صنعتی بروجرد داد و افزود: تعداد کل واحدهای تولیدی ۵۶۰ واحد است که ۱۸۵ واحد راکد است و ۱۱۵ واحد زیر ۴۰ درصد ظرفیت کار می کنند.

رئیس اداره صمت مشکل بانکی را مشکل بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی بروجرد ذکر کرد و تصریح کرد: بیشتر صنایع وام هایی کلانی گرفته اند و نتوانسته اند آنها را پرداخت کنند.

وی از پایلوت شدن بروجرد درخصوص بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: قرار شده واحدهای بزرگ که مشکلاتی دارند احیا شود که می تواند کمک بزرگی در زمینه اشتغال باشد.

شاهرودی در پاسخ به سوالی درباره گرانی های اخیر عنوان کرد: نمی شود گرانی را کاری کرد و این در سطح کشور وجود دارد اما با کسی که علاوه بر آن گرانتر بفروشد برخورد می شود.

به گفته وی در سال گذشته ۷۷۷۶ مورد بازرسی توسط این دستگاه انجام شده که ۷۷۰ مورد پرونده بالغ بر ۴ میلیاردتومان به تعزیرات معرفی شده اند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت عطاری ها زیرنظر اتحادیه صنفی اداره صنعت است و قرار شده که ساماندهی شوند تا به هرکسی مجوز عطاری ندهند، اظهار داشت: بازرسی های زیادی انجام شده و در بعضی عطاریها داروهای غیر قانونی به فروش می رسد که قرار است ساماندهی شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close