اخبار بروجرد

طرح توسعه درمانگاه فرهنگیان بروجرد نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: اجرای طرح توسعه درمانگاه فرهنگیان این شهرستان نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

محمد مهرافزون در نشست بررسی توسعه درمانگاه فرهنگیان بروجرد در محل خانه معلم افزود: درمانگاه فرهنگیان بروجرد در سال ۷۶ در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع تأسیس شده که با توجه به توسعه شهر، افزایش جمعیت فرهنگیان پاسخگوی نیاز نیست.

وی اظهار داشت: جمعیت فرهنگیان و بازنشستگان این شهر بیش از هفت هزار نفر است و با توجه به شبانه روزی بودن این درمانگاه تعداد مراجعان غیر فرهنگی به مرکز درمانی بسیار است.

مهرافزون ادامه داد: تلاش شده با افزودن ساختمان خانه معلم در مجاورت این درمانگاه بر وسعت درمانگاه فرهنگیان افزوده شود و بخش‌های بیشتری به آن اضافه شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: افزودن بخشهای آزمایشگاه بالینی و اسیب شناسی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، سونوگرافی و کاردرمانی به مجموع این درمانگاه را از اولویت‌های ضروری است.

مهرافزون با اشاره به اینکه درمانگاه فرهنگیان بروجرد یکی از قدیمی ترین درمانگاه‌های فرهنگیان در غرب کشور و شهرستان است، اضافه کرد: تکریم شأن و جایگاه فرهنگیان را باید یک مسئله جدی برشمرد و مسئولین و مدیران باید برنامه‌هایی در راستای ارائه خدمات رفاهی و درمانی به شکل مناسب و بر حسب نیاز فرهنگیان تدوین و عملیاتی کنند.

مهرافزون تاکید کرد: سالانه بیش از ۷۰ هزار تن از بیماران از این درمانگاه تخصصی خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

وی مجموع فضای لازم برای آزمایشگاه را بیش از ۲۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: کارساخت خانه معلم جدید بروجرد هم اکنون در دست بررسی بوده و خانه معلم قدیم به دلیل مجاورت با درمانگاه فرهنگیان به این درمانگاه افزوده شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close