اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: پلمپ در انتظار مغاره دارانی که سد معبر می‌کنند

روزهای بروجرد- خیابان شهدا از دیرباز، یکی از مراکز اصلی تردد شهروندان برای خرید اجناس و البسه مورد نیاز بوده اما متاسفانه اکنون با گشت و گذار در این خیابان با پیاده رویی مواجه می شویم که بخشی از آن در قرق مغازه داران درآمده به طوری که عبور و مرور شهروندان به سختی در آن صورت می گیرد.

رحيم جافري با اشاره به اينكه مغازه داران بدون توجه به مسئله سدمعبر که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود بيان كرده: مغازه داران پیاده روها را حق مسلم خود دانسته و اشیاء خود را در آن قرار داده و برای عابران پیاده سد معبر ایجاد می کنند.

وي ادامه داده: بی توجهی مغازه داران به حقوق شهروندان از یک طرف و حضور دست فروشان و پهن کردن بساط در پیاده روها از طرف دیگر باعث ایجاد مزاحمت برای عابران پیاده شده است.

شهردار با بيان اينكه سدمعبر حتي خطر تصادف را افزايش مي دهد، خاطرنشان كرده: بعضاً شاهد هستیم که شهروندان برای مواجه نشدن با اجناس مغازه داران مجبور به عبور از شانه های خیابان بوده که این چالش بزرگی برای عابران بوده چرا که جان آنها را با خطر تصادف مواجه می کند.

رحيم جافري افزوده: طبق قانون سدمعابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از آنها برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیله ماموران خود اقدام کند

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close