لرستان

رییس کل دادگستری لرستان: پرهیز از مسائل جناحی و جریانات سیاسی از اولویت های دستگاه قضایی است

روزهای بروجرد- رییس کل دادگستری لرستان گفت: وظیفه دستگاه قضا اجازه ورود به مسایل سیاسی و جناحی را به هیچ کس نمی دهد.

به گزارش ایرنا، جعفر بدری در جمع قضات دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب و تجدیدنظر استان با اشاره به پرهیز از هرگونه جناح‌بازی و ورود به مسائل سیاسی بیان کرد: امروز وظیفه خطیر دستگاه قضا اجازه ورود به مسائل سیاسی را  به هیچ‌کس در درودن دستگاه نمی‌دهد و هیچ‌یک از کارکنان دستگاه قضا حق ورود به این مقوله را ندارند.
وی اظهار داشت: کار در دستگاه قضایی مهم و معتبر است و همه کارکنان- مدیران و نیروهای بخش‌های مختلف دستگاه قضایی به لحاظ ایجاد سیستم‌های الکترونیکی بایستی از این ظرفیت استفاده نهایی و کامل را ببرند و روی آوردن به سبک سنتی قدیمی را کنار بگذارند.
رییس کل دادگستری لرستان بر مبارزه جدی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز اشاره کرد و ادامه داد: داشتن سلاح در منزل کاری نهی شده است و مردم نباید جان و مال خود را با این قبیل سلاح به خطر اندازند.
وی  در خصوص دارندگان سلاح‌های مجاز که استفاده غیرمعمول و غیرمجاز از آن سلاح‌ها را می‌کنند، افزود: شکارچیانی که سلاح مجاز دارند و محیط‌زیست را به مخاطره می‌اندازند و باعث از بین بردن نمونه‌های نادر و دیگرگونه‌های جانوری می‌باشند، بایستی پروانه آن‌ها ابطال گردد.
وی به دادستان‌ها توصیه کرد: اجازه به‌کارگیری سلاح مجاز برای صید حیوانات را ندهند و با مرتکبین برخورد قاطع و بازدارنده داشته باشند.
بدری در پایان این جلسه با اشاره به این موضوع که دقت و رسیدگی به‌موقع به پرونده‌های ماده ۴۷۷ قانون ا.د.ک را بایستی با سرعت بیشتری انجام داد، تاکید کرد:  پذیرش آنها نوعی تکلیف است که بایستی در اسرع وقت انجام پذیرد تا حقوق مردم تضییع نشود.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close