اخبار بروجرد

انتقاد فرماندار بروجرد از عدم رسیدگی به خسارات سیل این شهرستان/ در رابطه با بروجرد در سیستم اداری نابرابری و ناحقی هایی در استان صورت گرفته است

روزهای بروجرد- همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان بروجرد امروز با حضور عبدالهی مدیر کل امور روستایی استانداری لرستان به ميزباني فرمانداري برگزار شد.

به گزارش رصد نیوز، فرماندار بروجرد در این همایش گفت: دهياران مظلوم‌ترین قشر بین روستا هستند كه این شغل هیچگونه درآمدی برایشان ندارد و انگيزه و دلخوشی آنها فقط عشق و علاقه نسبت به روستاست.

عبدالرحيم رحيمي به جايگاه دهياران اشاره کرد و افزود: درمقیاسی، دهيار نماینده فرماندار است و روسای ادارات در مسائلی که مربوط به روستاست باید با آن‌ها همکاری هاي لازم را داشته باشند.

فرماندار بروجرد باتاكيد بر لزوم دلسوزي دهيار نسبت به روستا بيان كرد: دهیاران اگر نمی‌توانند کار كنند و برایشان سخت است می توانند این کار را کنار بگذارند، هیچ اجباری برای آنها در نظر گرفته نشده است.

وي اضافه کرد: دهیار باید به صورت تمام وقت کار کند و دهيار یک ساعته یا دو ساعته معنایی ندارد و باید حذف شود.

رحيمي كه دل پري از نامهرباني هاي مسئولان استاني نسبت به بروجرد داشت، خاطرنشان كرد: در رابطه با بروجرد در سیستم اداری نابرابری و ناحقی هایی در استان صورت گرفته و ادارات ما این را تائيد می کنند که در خیلی جاها بروجرد مظلوم واقع می شود.

وي ادامه داد: به عنوان مثال در جریان سیل اخیر در بروجرد كه برابر پلدختر بارش باران داشتيم، خودمان دست به کار شدیم و رفع خطر کردیم ولی این نباید باعث شود که اگر مناعت طبع داشتيم و نیامدیم شلوغ کنیم الان بگویند کمک نمی‌کنیم و کلاً هیچ گونه خسارتی به مزارع شما وارد نشده است.

فرماندار بروجرد با بيان اينكه بروجرد به لحاظ داشتن مزارع در استان اول است، اظهار داشت: برای جلوگیری از تلفات جانی زمین مردم را تخریب کردیم و با آن فرهنگ کار کردیم و الان كه از ميزان خسارات آمار می‌دهیم می‌گویند مگر در بروجرد سيل آمده است؟

وي افزود: می‌توانستیم کار نکنیم و به بروجرد خسارت زیادی وارد شود آيا گناه کردیم خودمان ایستادیم و فکر ما این بوده كه آسیبی به کسی وارد نشود.

رحيمي به لزوم افزايش بخش هاي بروجرد اشاره و بيان كرد: بزرگترین خیانتی که به بروجرد شده اين است كه با جمعیت روستایی ۶۲ هزار نفری فقط یک بخش دارد و باعث شده اعتبارات کمتری جذب کنند.

فرماندار ادامه داد: باید در جهت حل اين موضوع تلاش كنيم، زیرا بخش ها اگر کوچک تر شوند اعتبارات بیشتر جذب می شود در نهایت رسیدگی ها بهتر صورت مي پذيرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close