اخبار لرستان

اعزام ۱۳۰۰ زائر در قالب ۹ کاروان از لرستان به حج

روزهای بروجرد- مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: امسال هزار و ۳۲۰ زائر در قالب ۹ کاروان از لرستان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

محمد خسروی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی و توجیهی زائران و کاروان‌های حج تمتع شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز به‌همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان لرستان به میزبانی شهرستان بروجرد، گفت: امسال هزار و ۳۲۰ زائر در قالب ۹ کاروان از لرستان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: در همایش توجیهی ویژه بانوان، دوست‌پناهی، از معینه‌های حج استان لرستان به بیان احکام شرعی بانوان در رابطه با حج تمتع پرداخت و امام‌دوست، متخصص زنان نیز نکات توصیه‌های بهداشتی در سفر معنوی حج تمتع را بیان کرد.

خسروی اضافه کرد: هم‌چنین به‌همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان لرستان پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال اولین همایش متمرکز اسرار و معارف حج با حضور کاروان‌های حج تمتع شمال استان لرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد که طی این همایش، آیت‌الله مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون فلسفه حج و رمز و رموز این واجب مهم شرعی مباحثی را برای شرکت‌کنندگان بیان کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close