اخبار بروجرد

پروژه محور نهاوند به بروجرد ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

روزهای بروجرد- رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: عملیات ۴ خطه کردن محور نهاوند به بروجرد تا ۶ ماه آینده تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش مهر  حسین متین در بازدید از ادامه عملیات راه سازی این محور گفت: پروژه ۴ خطه کردن محور نهاوند به بروجرد از پروژه های مهم ملی نهاوند است که در حال انجام است.

وی اظهار داشت: این محور ۴۵ کیلومتر طول دارد که حدود ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی نهاوند قرار دارد که تقریبا ۷۰ درصد طول این محور که در حوزه استحفاظی نهاوند است ۴خطه شده است.

متین گفت: پروژه قطعه آخر این محور به طول ۳ کیلومتر می باشد که هم‌اکنون تحت پیمان پیمانکار قرا گرفته و مقرر شده تا ۶ ماه آینده این قطعه هم که در منطقه حساس از نظر جغرافیای قرار دارد زیر ترافیک برود.

 رئیس اداره راه و شهرسازی افزود: متاسفانه بخش زیادی از تصادفات منجر به فوت و جرح در این‌ منطقه رخ میدهد زیرا این محور استان های لرستان به همدان و مرکز کشور را به هم‌ متصل میکند.

وی با اشاره به اینکه در این محور روزانه بالغ بر۱۰۰۰ دستگاه خودرو سبک وسنگین تردد میکنند افزود: وجود این‌حجم از خودرو‌ و همچنین قرارگرفتن چندین روستا در کنار دست این محور شرایط را برای اجرای هر چه سریعتر ۴خطه شدن این محور مهیا کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close