اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: ترس و عصبانیت دشمنان از سرود “سلام فرمانده” به خاطر ولایت پذیری ملت است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: سرود سلام فرمانده به یک فرهنگ انقلابی تبدیل شد و ترس دشمنان و عصبانیت آنان به خاطر از این سرود ولایت پذیری ملت ایران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمنان از ترس اینکه کودکان و نوجوانان ایران اسلامی جای پای شهدا نگذارند و گوش به فرمان ولایت و مرجعیت باشند عکس العمل نشان می دهند.

وی اظهار داشت: خدا خواست تا این سرود به یک فرهنگ برای ترویج ایثار و شهادت و ولایت مداری تبدیل شود، خدا همواره می خواهد تا دین اسلام پیروز شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه گناه کردن در بین برخی افزاد نا آگاه عادی شده است گفت: عادی شدن گناه در جامعه به دلیل این است که امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده است که باید احیا شود، تذکر لسانی با آرامش و نرمی کارساز است و باید در قبال منکرات حساس باشیم و امر به معروف و نهی از منکر کنیم. 

حجت الاسلام حسینی افزود: گروههای امر به معروف و نهی منکر تشکیل خواهد شد و هر روز در سطح شهر با تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به شهادت پاسدار اسلام شهید صیاد خدایی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اقدامات کورکورانه قصد عرض اندام دارد امروز اسرائیل در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته و با ترور مذبوحانه قصد ناامنی در ایران را دارد این حرکت مذبوحانه بدون جواب نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب گفت: نمایندگان به فرمایشات رهبری توجه کنند و اگر به فرمایشات رهبری گوش کنند ولایت پذیر هستند و اگر چنین نباشد موضع نمایندگان مشخص می شود، نمایندگان در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند. 

وی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) یک الگوی مناسب برای دختران و زنان است که همواره پشتیبان ولایت بود و امروز برکت آن حضرت شهر مقدس قم و حوزه علمیه پایگاه مهم شیعیان در جهان است.

وی همچنین با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار داشت: با عاملان ساخت و ساز ناایمن در کشور و آبادان باید برخورد جدی شود تا درس عبرتی شود برای کسانی که با جان و مال مردم بازی می کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “امام جمعه بروجرد: ترس و عصبانیت دشمنان از سرود “سلام فرمانده” به خاطر ولایت پذیری ملت است”

  1. آخه کدام ولایت پذیری در همه شهر ها علیه حضرت آقا دارند شعار میدن بجز شهر به اصطلاح متمدن و فرهنگی بروجرد. این شهر تو ایران از همه نظر عقب افتاده ترین شهر است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close