گوناگون

کاهش ۶۲ درصدی مرگ خاموش در لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از کاهش ۶۲ درصدی تلفات مسمومیت با گازمونوکسیدکربن در این استان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

حمیدرضا نظیفی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طی ۱۱ ماهه امسال آمار تلفات مسمومیت با گازمونوکسیدکربن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۲ درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۱ شهروند لرستانی که از نظر جنسیتی شامل سه زن و هشت مرد بودند بر اثر مسمومیت با گازمونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان به آمار سال گذشته اشاره و تصریح کرد: طی ۱۱ ماهه سال گذشته، تعداد جان‌باختگان مسمومیت با گازمونوکسیدکربن ۲۹ نفر و شامل ۱۱ زن و ۱۸ مرد بود.

نظیفی بیان داشت: رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز و اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها عوامل موثر در کاهش آمار جان‌باختن ناشی از مسمومیت با گازگرفتگی است.

وی با بیان اینکه عوارض ناشی از گاز گرفتی به آسانی قابل پیش‌گیری بوده، افزود: با نگاهی نو نسبت به رعایت نکات ایمنی می‌توان جان خود و اعضای خانواده را در برابر مسمومیت گازمونوکسیدکربن حفظ کرد.

Geschrieben in alexandrinern, ist es trotzdem hausarbeit-agentur.com einleitung hausarbeit schreiben von meisterhafter leichtigkeit

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close